Wywiad z Prezesem targów Sławomirem Giefingiem
Widzimy, że rynek się zmienił przez fakt rocznej izolacji. Niektóre firmy zawiesiły działalność lub się przebranżowiły w oczekiwaniu na lepsze czasy. Dlatego targi powinny być impulsem do zmian i pobudzenia rynku. Wierzymy jednak, że wszyscy powoli odnajdujemy się w nowej rzeczywistości, która wymusza na nas zmiany w podejściu, sprzedaży czy szukaniu rozwiązań.
Narzędzie internetowe – Esbook.eu
Nowoczesna platforma internetowa ESB European Sellers & Buyers – dostępna pod adresem Esbook.eu – stanowi bardzo przydatne narzędzie pracy dla firm z branży artykułów promocyjnych. Szybkie dotarcie do tysięcy firm z Europy, przejrzysta prezentacja ofert czy na bieżąco aktualizowane nowości produktowe.
Ogrodnictwo dla ogrodnika – hobby, relaks czy ciężka praca?
Jedna z moich ulubionych aktorek, ikon mody i stylu, Audrey Hepburn powiedziała kiedyś: „To plant a garden is to believe in tomorrow” [Założyć ogród to uwierzyć w jutro]. Od lat ufam i wierzę, że miała rację, i żyję w przekonaniu, że każde tworzenie daje nam motywację oraz siłę do dalszego działania, a efekty – patrząc np. na ogród, widząc, że coś rośnie i nasza praca nie poszła na marne – umacniają nas jeszcze bardziej.