Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Wszystko i jeszcze więcej od Fruit of the Loom

17.01.2013

Everything & More 2013, nowy 96-stronicowy katalog odzieży Fruit of the Loom, zapowiada wprowadzenie na rynek pięciu nowych produktów, całą gamę uaktualnionych fasonów oraz nową dewizę firmy. Do katalogu dodana będzie 8-stronicowa mini-broszura przedstawiająca nową kolekcję męskiej bielizny marki Fruit of the Loom.  
“Nowa dewiza Everything & More wyraża determinację firmy Fruit of the Loom do dostarczania swoim klientom wszystkiego, czego potrzebują a nawet jeszcze więcej; zrobimy wszystko aby zapewnić pełną saysfakcję naszym klientów,” mówi Joanne Lewis, kierownik działu marketingowego.

Tegoroczny katalog powraca do bardziej wyróżniającego się formatu A4. Na pierwszej stronie widnieje piękne, stylowe zdjęcie nowej koszulki Lady-Fit Valueweight – jednego z wielu fasonów, które zostały ulepszone na rok 2013. Kolekcja Lady-Fit  znalazła się w centrum intensywnego programu udoskonalania, na który składa się wprowadzenie najnowszej koszulki Lady-Fit Premium Polo i koszulki bez rękawów Lady-Fit Valuweight Vest oraz dodatkowo poprawa kroju całego wachlarza T-shirtów i dodanie nowych opcji dla bluz. 

Wstępne strony katalogu zawierają artykuły informacyjne o marce: „Myśląc o tkaninie, pomyśl Fruit of The Loom” podaje w skrócie kluczową charakterystykę przędzy i materiałów firmy; „Same plusy z Maroka” mówi o korzyściach płynących z faktu  posiadana zakładów produkcyjnych w północnej Afryce; 'Dobra odzież właściwie wykonana’ dokumentuje etyczne i środowiskowe standardy Fruit of the Loom, włącznie z nowym atestem WRAP; a 'Nasza witryna’ przedstawia bogactwo materiałów online dostępnych na stronie www.fruitoftheloom.pl Katalog zawiera również kod QR, który zaprowadzi użytkowników smartfonów do specjalnie zaprojektowanej mini-witryny () www.fruitoftheloom.eu/qr/performance/en/), gdzie znajdą oni szczegółowo opisane zmiany w kolekcji odzieży Fruit of the Loom na rok 2013. 

Krótki opis głównych produktów prezentowanych w roku 2013, włącznie z wprowadzonymi do kolekcji koszulkami Performance ze 100% poliestru, znajduje się u góry kolejnych stron. Bardziej szczegółowe opisy pojawiają się na wstępnej stronie każdej sekcji ( „Więcej niż t-shirt”; „Więcej niż  koszulka polo”; „Więcej niż koszula”; „Więcej niż zwykły dres czy polar”; oraz „Więcej w odzieży dziecięcej”). W całym katalogu pojawiają się jaskrawe okrągłe ikony dla wyraźnego zaznaczenia nowego fasonu, rozmiaru, dzianiny, kroju lub innej cechy. T-shirty Performance mają nawet swoją własną ikonę 'Cool Wear’. 

Fruit of the Loom opracował także łatwiejszy sposób na identyfikację kolorów. Nowe kolory mają nie tylko wyróżniający się rozmiar wzoru w palecie kolorów, ale także wymienione są obok rzucającej się w oczy się ikony 'Nowe kolory’ i ustawione są wyżej niż dotychczas istniejące kolory. 

Każdy z 81 fasonów przedstawionych w nowym katalogu jest zilustrowany stylową fotografią, a także mniejszą, szczegółową fotografią produktu. Niektóre ilustracje produktów posiadają opisy podkreślające kluczowe cechy i szczegóły danego ubioru. Dla usprawnienia sprzedaży wielostronnej – na przykład komplementarnych fasonów męskich, damskich i dziecięcych – fotografia i odnośnik do strony odpowiedniego produktu komplementarnego znajduje się obok fotografii ubrania.

Specyfikacje produktów, rozmiary i kolory podane są w skróconej wersji z tyłu katalogu w dobrze już znanych i łatwych w użyciu działach: Informator o produktach, Informator o kolorach i Informator o rozmiarach. 

Towarzysząca broszura z bielizną męską zawiera szczegółowe opisy czterech nowych fasonów męskiej bielizny Fruit of the Loom, a także wstęp mówiący o bogatej historii firmy i jej rozległych doświadczeniach w dziedzinie produkcji bielizny.
Egzemplarze katalogu Everything & More oraz broszura z bielizną męską są dostępne bezpłatnie w dziale obsługi klienta Fruit of the Loom pod numerem tel.:  +49 631 3531 0