Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Who is who – Bartłomiej Wichniarz

22.11.2022

Bartłomiej Wichniarz przeszedł z Deloitte do start-upu Questpass, zajmującego się realizacją działań reklamowych według idei questvertisingu. W nowym miejscu będzie odpowiedzialny za relacje z mediami oraz kluczowymi reklamodawcami. Przez 7 lat od 2010 roku był kierownikiem sprzedaży Telewizji Polskiej w jednostce zajmującej się online TVP. Pracował także w kilku agencjach PR w Warszawie, a ponadto był rzecznikiem prasowym oraz PR managerem związku sportowego. W ostatnim miejscu, czyli Deloitte do jego obowiązków należała sprzedaż i rozwój produktów prawnych i podatkowych w sektorze publicznym.

ZDJĘCIE I INFORMACJE UDOSTĘPNIONE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI STRONY MARKETINGPRZYKAWIE.PL

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ