Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Osobowość – Wojciech Pawłowski

17.01.2023

Wojciech Pawłowski, BADGE4U

W tym roku obchodzi Pan jubileusz 30-lecia prowadzenia firmy – znanej i szanowanej na rynkach zagranicznych i krajowym. W tym czasie z pewnością podejmował Pan wiele ważnych, a może też przełomowych decyzji, którym zawdzięcza ona swą pozycję. Czy może Pan wskazać najistotniejszą z nich?


W historii naszej firmy odnotowaliśmy kilka przełomowych działań, ale z pewnością najważniejszą i najtrafniejszą z podjętych decyzji była ta o nawiązaniu współpracy z zagranicznymi kontrahentami, przede wszystkim z Unii Europejskiej. Udział w imprezach targowych zaowocował istotnym poszerzeniem grona naszych klientów, przynosząc bardzo dobre efekty ekonomiczne. Aktualnie 80% sprzedaży kierujemy do krajów UE, a 20% na rynek polski.


Czy wybierając branżę gadżetów spodziewał się Pan tak wielkiego sukcesu?


Z natury jestem ogromnym optymistą, więc wierzyłem w sukces, ale jego skala przerosła moje oczekiwania. Przed trzydziestu laty zajmowałem się produkcją jednego rodzaju gadżetu – przypinanych znaczków reklamowych. Z czasem dołączyły do nich: identyfikatory, magnesy, akcesoria do smartfonów, produkty bezpieczeństwa i ostatnie to produkty z mikrofibry. Wracając do naszego flagowego produktu, czyli znaczków – jesteśmy obecnie największym ich producentem w Europie, zbliżamy się do 30 milionów sztuk rocznie.

Czy może Pan udzielić kilku rad osobom, które stawiają pierwsze kroki w biznesie reklamowym?

Ten rodzaj działalności wymaga stałej kreatywności, odwagi w podejmowaniu ryzyka gospodarczego, umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi. I oczywiście wyczulenia na nowe trendy, ciągłego poszerzania oferty handlowej i poszukiwania nowości. W relacjach z kontrahentami zaś uczciwości, życzliwości i terminowości.

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ