Prosty i przejrzysty, utrzymany w ciepłej kolorystyce interfejs pozwala na szybkie opanowanie zasad w nim panujących, niezależnie od poziomu zaawansowania w obsłudze komputera. Poprzez zintegrowanie dwóch systemów (sklepowego z magazynowym), każde zamówienie dokonywane drogą elektroniczną jest na bieżąco uwzględniane w aktualnych stanach magazynowych.
Jest to narzędzie dostępne wyłącznie dla partnerów handlowych firmy, po zalogowaniu na stronie internetowej, dedykowane wszystkim użytkownikom, ale zwłaszcza tym pracownikom agencji reklamowych, którzy ze względu na ciągły brak czasu i bardzo elastyczne godziny pracy nie zawsze mają możliwość zamawiania za pośrednictwem działu handlowego.
„Dzięki zastosowanym rozwiązaniom MACMA WebShop zapewnia nie tylko łatwość obsługi, ale przede wszystkim bezpieczeństwo transakcji i pewność natychmiastowej realizacji zamówienia.”– podkreśla firma.
Ponadto jako bardzo praktyczny dodatek na stronie internetowej funkcjonuje również porównywarka. Stanowi ona doskonały pomysł dla tych, którzy planując kampanię dla swojego klienta nie do końca są przekonani lub zdecydowani do zakupu konkretnego artykułu reklamowego. Dzięki możliwości porównania nie tylko ceny, ale i specyfikacji produktów, nowe narzędzie może pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji.
Intuicyjna, łatwa w obsłudze i dopasowana do potrzeb klienta porównywarka to kolejne interaktywne narzędzie, stworzone dla jeszcze większej wygody agencji reklamowych korzystających z oferty Macma Polska.