Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

LYNKA ogłasza uruchomienie PODIOM: nowej dywizji firmy, dedykowanej rozwiązaniom Print-on-Demand.

02.11.2022

Lynka ogłasza uruchomienie swojej najnowszej dywizji, PODIOM, stworzonej z myślą o najszybciej rozwijającej się części rynku odzieży z nadrukiem, znanej jako „Print-on-Demand” lub POD (tłumaczenie: druk na żądanie).

Lynka drukuje bezpośrednio na odzieży (Direct-to-Garment) od 2015 roku. Jednak biorąc pod uwagę rozwój w branży – a zwłaszcza rewolucyjną technologię Kornit HD6, a także znaczące postępy w zakresie rozwiązań POD dla sektora handlu detalicznego i handlu elektronicznego – Lynka postanowiła rozszerzyć i rozwinąć swoje usługi druku na żądanie w bardziej strategiczny sposób.

Jesteśmy na dobrej drodze, aby stać się głównym dostawcą rozwiązań POD w Europie dla naszych obecnych i nowych klientów. I zrobimy to pod flagą PODIOM – mówi założyciel i prezes firmy, John Lynch. „Mamy 30-letnie doświadczenie w dekorowaniu odzieży, wykonaliśmy ponad 90 milionów nadruków na odzieży od czasu założenia firmy” – mówi Lynch. Ale każdy wie, że jakość liczy się jeszcze bardziej niż ilość. „Klienci mogą być spokojni również o to, ponieważ zdobyliśmy więcej nagród za jakość w dekorowaniu odzieży (55) niż jakakolwiek inna firma w Europie”.

To, co czyni PODIOM naprawdę wyjątkowym, to fakt, że firma nie tylko zapewnia najnowocześniejsze rozwiązania Print-on-Demand (druk na żądanie) i Embroidery-on-Demand (haft na żądanie), ale także pełną gamę technologii zdobienia: Direct-to-garment (nadruk cyfrowy bezpośrednio na odzieży), Direct-to-film (nadruk na folii), sublimacja, transfery, sitodruk i haft oraz kompleksowe usługi dodatkowe: metki, naszywki, niestandardowe i personalizowane pakowanie, zawieszki, merchandising detaliczny.

POD to nie tylko druk cyfrowy, ale przede wszystkim procesy i wymiana zamówień online pomiędzy klientem a dostawcą z wykorzystaniem nowoczesnych interfejsów programowania aplikacji (ang. Application Programming Interface API), które umożliwiają płynną integrację z naszymi systemami ERP i workflow. Ponadto zapewniamy naszym klientom dedykowanego opiekuna spośród wielojęzycznego zespołu profesjonalnych i doświadczonych specjalistów.

Klienci PODIOM będą mieć do wykorzystania możliwości produkcyjne naszego zakładu, które wynoszą ponad 40 000 sztuk odzieży dziennie. Oddajemy do ich dyspozycji również potężny magazyn, z ponad 1,8 milionami artykułów najlepiej sprzedających się marek odzieżowych, zlokalizowany przy naszym zakładzie produkcyjnym o powierzchni 10 000 m2. Te czynniki umożliwiają nam realizację zamówień POD nawet w ciągu 24-48 godzin. Wiodące marki, przeznaczone dla rozwiązań POD, obejmują:

  • Stanley Stella – Gildan

  • Kariban – Tee Jays

  • Beechfield Brands – B&C

  • Stedman – Russell

  • Fruit of the Loom – Cotton Fare

I w końcu, certyfikowany proces dekorowania odzieży (zgodność z wymaganiami WRAP & GOTS) oznacza dla naszych klientów zrównoważoną i odpowiedzialną produkcję.

O Lynce

Lynka jest jednym z czołowych europejskich dostawców odzieży korporacyjnej, odzieży codziennej i sportowej; zajmuje się produkcją, dekoracją i dystrybucją szerokiej gamy odzieży i akcesoriów.

Założona w 1992 roku w Krakowie, Lynka działa dziś w nowym zakładzie o powierzchni 10 000 m2 i obsługuje tysiące klientów z 32 krajów. W tym roku Lynka obchodzi 30-lecie istnienia.

Lynka jest również jedną z nielicznych firm odzieżowych w Europie, posiadających certyfikaty WRAP i GOTS. W 2021 roku Lynka otrzymała siódmy z rzędu certyfikat Gold Wrap, a w tym samym roku pierwszy certyfikat GOTS na druk i haft DTG. Lynka jest również członkiem sygnatariuszem Global Compact ONZ w sprawie zrównoważonego rozwoju korporacyjnego. Niezależne audyty zewnętrzne są gwarancją dla klientów, że nie tylko otrzymują doskonałe produkty i usługi Lynki, ale współpracują z partnerem, dla którego etyczne i zrównoważone praktyki mają ogromne znaczenie.

Ostatnio, biorąc pod uwagę fakt, że nasz zakład zlokalizowany jest w odległości około dwóch godzin od granicy z Ukrainą, Lynka była mocno zaangażowana we wspieranie ukraińskich uchodźców, którzy osiedlili się w Polsce uciekając przed wojną. Od początku marca firma wspiera rzeczowo i finansowo Centrum dla Ukraińskich Uchodźców w Grabiu, projekt mieszkaniowy, który wspiera 300 ukraińskich uchodźców, głównie kobiety i dzieci. Dodatkowo, w momencie publikacji tej informacji prasowej, Lynka zatrudnia ponad 80 Ukraińców, w większości uchodźców, pracujących w całej naszej firmie.

O druku na żądanie

Druk na żądanie (Print-on-Demand / POD) to metoda realizacji zamówienia, w której artykuły są drukowane natychmiast po złożeniu zamówienia, często bez wymogu ilości minimalnej. Termin POD jest często łączony z wysyłką drop shipping, oznaczającą usługę, w której zamówione artykuły są drukowane i wysyłane bezpośrednio od producenta do klienta końcowego, w imieniu przedsiębiorcy sprzedającego towary. W odniesieniu do zamówień hurtowych POD oznacza, że ​​przedsiębiorca nie musi posiadać gotowych zapasów. Co więcej, może oferować szerszą gamę produktów, a dostawcy produkują tylko te sztuki, które zostały już sprzedane. Chociaż w procesie tym produkcja odbywa się dopiero po złożeniu zamówienia, to dzięki najnowocześniejszym technologiom, dostawca jest teraz w stanie bardzo szybko zrealizować ten kompleksowy proces – czasami nawet w ciągu 24 do 48 godzin od zamówienia do wysyłki.

Segment druku cyfrowego rozwinął się w 1993 roku i od tego czasu rósł sukcesywnie, osiągając dziś wartość ponad 200 miliardów dolarów.