Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

II Edycja badania

12.12.2012

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania „Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy”. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% marketerów uważa artykuły promocyjne jako skuteczne narzędzie.
Badanie skierowane jest do klientów końcowych, w szczególności pracowników działów marketingów zarówno dużych korporacji, jak również małych i średnich przedsiębiorstw.
– II edycja badania ma dać nam jasny obraz jak postrzegane są artykuły promocyjne dla osób decydujących o wydatkach marketingu w Polsce. Dodatkowo pozwoli nam poznać prognozy wydatków na reklamę BTL w 2013 roku, czy też jaki gadżet chcieliby otrzymać sami respondenci – mówi Tomasz Chwiłowicz, wiceprezes PIAP.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku 2013 r. Badanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem systemu ankietowego Paxonta.com

Jesteś klientem końcowym i chcesz wziąć udział w badaniu? Kliknij TUTAJ.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 140 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby. Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl.