Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

W NAJNOWSZYM NUMERZE

Gifts Journal 80

Personalizowany telemarketing – sprawdzone narzędzie komunikacji z klientami

Jak zwiększyć sprzedaż, wypromować firmę lub zdobyć wiedzę o rynku lub produkcie? To odwieczne pytanie zadaje sobie każda prowadząca działalność osoba. Obecnie mamy do wyboru wiele nowoczesnych rozwiązań, które wspierają rozwój przedsiębiorstwa. Stosowany od dawna kontakt telefoniczny stanowi skuteczne narzędzie, które znajduje zastosowanie w każdej branży i przynosi wymierne korzyści.

 

Prezenty XXL – zrób wrażenie – może spełnisz marzenie, „bo nigdy nie ma się drugiej okazji, żeby zrobić pierwsze wrażenie”

Pod kątem branżowym, minione właśnie święta Bożego Narodzenia w głównej mierze miały dać radość jak największej ilości osób. Miały wywołać uśmiech na twarzy i radość z faktu, że ktoś o nich pomyślał, obdarowując precyzyjnie dobranymi prezentami, przydatnymi drobiazgami, słodyczami lub zestawami upominkowymi.

 

Nowoczesna platforma JOOMP - szybkie kontakty i tysiące inspiracji produktowych dla branży reklamowej

Serwis JOOMP powstał z myślą o przedstawicielach rynku artykułów promocyjnych. Nowoczesna platforma zawiera szereg przydatnych funkcjonalności, w tym wyszukiwarkę i wygodną zapytarkę produktową, które ułatwiają codzienną pracę dystrybutorów i agencji reklamowych. Użytkownicy mogą w łatwy sposób znaleźć interesujące produkty i usługi, a także błyskawicznie wysłać zapytania ofertowe do wielu dostawców naraz.

POPRZEDNIE WYDANIA

GIFTS JOURNAL 56

W numerze m.in.:

INFORMATOR DLA ZWIEDZAJĄCYCH TARGI REMADAYS 2016

Zapraszamy serdecznie na jedną z największych na świecie branżowych imprez wystawienniczych, 12. Edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016, która odbędzie się w dniach od 16. do 18. lutego

POLSKA JEST NA TOPIE

Jednodniowe, odbywające się w rożnych miastach, spotkania przedstawicieli branży reklamowej mają już w Europie uznaną markę. W Hiszpanii, Portugalii, Holandii, na Wyspach Brytyjskich, a nade wszystko u naszych zachodnich sąsiadów przekonano się, że ta forma przedstawienia oferty niesie ze sobą wiele korzyści. Bardzo cenioną tego typu imprezą w Polsce jest organizowany od 2013 roku przez GJC Inter Media – OneDay Roadshow.

INSPIRUJĄCA KSIĄŻKA NIEZWYKŁEGO AUTORA

Napisano wiele książek biznesowych o motywacji i najprawdopodobniej na rynku najwięcej można ich kupić właśnie z tej kategorii. Pisze je wielu aktualnych i byłych menedżerów korporacji, którzy w swej pracy osiągnęli sukces...

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

W minionym kwartale sklepowe półki początkowo zdominowane były przez wyprzedaże artykułów biurowo-szkolnych. Następnie oferta dotyczyła tematyki związanej z Dniem Wszystkich Świętych. Tak, żeby już trzeciego listopada w każdym markecie mogły nas powitać radosne motywy związane ze Świętami Bożego Narodzenia (kolędy, ozdoby choinkowe, sztuczne drzewka). Czasem jest to irytujące, gdyż oferta jest z tak dużym wyprzedzeniem, jednakże jak dla mnie to akurat dobrze. Można przygotować się zarówno na zwiększone w tym okresie wydatki, jak rownież na spokojne przeanalizowanie listy prezentów.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 55

W numerze m.in.:

PODKRĘCAMY MOC REKLAMY

Targi RemaDays Warsaw w swej jedenastoletniej historii zapisały się w świadomości specjalistów jako najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowej. Każda kolejna edycja jest jeszcze ciekawsza. Teraz to będzie jednak prawdziwa rewolucja… rewolucja w kilku krokach.

CHCIAŁBYM WAM POLECIĆ KSIĄŻKĘ „ŻYJ LEPIEJ NIŻ DOBRZE” ZIGA ZIGLARA.

Jest on znanym autorem książek, mówcą specjalizującym się w motywowaniu i inspirowaniu. Jego życiowa filozofia opiera się na prawości, lojalności, wierze, uczciwości i sile charakteru. Jego życiową misją jest wspieranie ludzi w realizacji ich marzeń i pełnym wykorzystaniu ich potencjału. Książka „Żyj lepiej niż dobrze” jest niejako kontynuacją tematu z poprzedniego numeru „Gifts Journal”, gdzie pisałem o tym, jak ważne jest to, abyśmy podejmowali wyzwania zgodne z naszym powołaniem i talentami otrzymanymi według jednych od Boga, a według innych od sił natury.

CZY W TWOJEJ FIRMIE JEST JUŻ ABI?

„Czy w Twojej firmie jest już ABI?”. To lub podobne hasła można było ostatnimi czasy zobaczyć, usłyszeć prawie na każdym kroku. Co jakiś czas szefowie firm atakowani byli mailami i telefonami od organizatorów szkoleń, pokazującymi jednocześnie jakie to konsekwencje z tego tytułu mogą grozić.Zaniepokojony takimi hasłami postanowiłem sprawdzić osobiście o co chodzi, uczestnicząc w szkoleniu oraz zagłębiając się w temat szczegółowo, a zdobytą wiedzą pragnę się podzielić.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Minionek tu, Minionek tam – czyli stworzonka, które zdominowały tegoroczne wakacje. Są niewielkie, pigułkokształtne, żółte. Sympatyczny wygląd to nie wszystko, Minionki cechuje również komiczny język. Natomiast w filmie dominuje dowcip sytuacyjny. Nic dziwnego, że stały się ulubionymi bohaterami nie tylko najmłodszych, ale również zdobyły zwolenników wśród tych nieco starszych.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 54

W numerze m.in.:

ZŁAM WSZELKIE ZASADY

W tym artykule chciałbym Wam polecić książkę z serii światowe bestsellery pt. „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady” Marcusa Buckinghama i Curta Coffmana. Ta książka pozwoliła mi zrozumieć, żeamerykańska zasada – głosząca, że jak w coś bardzo wierzysz, to z pewnością to osiągniesz – może być zgubna, dając fałszywe nadzieje

7 KONKRETNYCH RAD, KTÓRE PRZYŚPIESZĄ TWOJĄ NAUKĘ JĘZYKA OBCEGO

Witam w kąciku językowym dla tych, którzy nie lubią się uczyć i wysilać, a wolą bez stresu i znudzenia naturalnie przyzwyczajać się do języka obcego. Czy jest to możliwe? Tak! Poprzedni numer Gifts Journal przedstawia pierwszy z tego cyklu artykuł – „Jak Wykorzystać To, Co Już Mamy, By Nauczyć Się Języka Obcego Bez Stresu, Znudzenia i Wkuwania?”. A póki co, konkretnie i ściśle – to, co przyspieszy naukę języków. Tego jeszcze nie było..

BESTSELLERY NA WYSPACH, CZYLI PENS, MUGS AND BAGS

Produkty promocyjne nadal są sześciokrotnie bardziej docenianym środkiem komunikacji marketingowej niżeli druk, reklama on-line czy reklama w telewizji. Motywują też bardziej konsumentów – dwukrotnie bardziej – do podjęcia dalszego działania, jakim jest w większości przypadków decyzja o zakupie towaru, usługi lub wybraniu konkretnej oferty.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Czy nadal najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest dołączenie do produktu upominku reklamowego? W minionych miesiącach, przeglądając dla Państwa „półki sklepowe”, miałam chwilę wątpliwości. Upominków  wspomagających sprzedaż zabrakło mi zwłaszcza w okresie, gdy budżet przeciętnego „Kowalskiego” jest większy niż zazwyczaj, podczas Świąt Wielkanocnych. Wówczas dominowały pakiety „słodycze + słodycze”.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 53

W numerze m.in.:

ZASADY DOBREGO MANAGERA

Na łamach GJ podjęliśmy wyzwanie pisania części tekstów przez osoby pracujące w firmie. Chcąc dzielić się swoim doświadczeniem oraz tym, co w naszych oczach jest ważne, mamy nadzieję, że potraktujecie nasze artykuły życzliwie i w dobrej wierze, z przekonaniem, że będziemy w stanie pisać o rzeczach praktycznych i ważnych również dla Was.

NA TOPIE W EUROPIE: DŁUGOPIS I POWERBANK

Branża reklamowa nigdy nie śpi. Na każdym kroku producenci upominków reklamowych spotykają coś, co inspiruje obrazem, ruchem, dźwiękiem, perspektywą.

W SŁUŻBIE PRODUCENTÓW I KLIENTÓW

Szybciej, wyżej, silniej – ta dewiza igrzysk olimpijskich promująca rywalizację dla osiągnięcia jak najlepszych efektów przyświeca nie tylko sportowcom. Może być też doskonałym mottem wszystkich, którzy działają w branży gadżetów rekla­mowych. Oto krótki przegląd wybranych technologii ułatwiających życie klientom i producentom.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Jeszcze w pamięci mamy zapach choinki, świąteczną atmosferę, jednakże minione miesiące to nie tylko miłe rodzinne Święta i huczna zabawa noworoczna. To również początek szkoły dla naszych pociech oraz Dzień Edukacji Narodowej, ale także Wszystkich Świętych, Barbórka, Mikołajki.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 52

W numerze m.in.:

GADŻETY ORYGINAŁ

Jedną z najważniejszych cech każdego produktu oferowanego na rynku, niezależnie od branży, jest jego autentycznośś. Wybór oryginalnych produktów wiele mówi zarówno o ostatecznym odbiorcy, jak i o producencie czy dystrybutorze.

TECHNOLOGIE

Druk sublimacyjny to obecnie najchętniej stosowana technika nadruku nie tylko na tkaninach poliestrowych, ale także kubkach porcelitowych, a nawet na specjalnie powleczonych blachach aluminiowych. O niezwykłej popularności decyduje fakt, że technologia ta daje niemal nieograniczone
możliwości w użyciu pełnego koloru zadruku, odwzorowaniu niemal każdego projektu, a produkcja jest szybka i wydajna.

TECHNOLOGIE

Jury dokonało wyboru. Dziewięć firm opuściło tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 z medalami. W konkursie na Innowacje przyznano ostatecznie trzy złote, pięć srebrnych i jeden brązowy krążek. Komisja powołana przez organizatora oceniła między innymi nowoczesność zastosowanie, oszczędność zużycia materiałów i energii,
funkcjonalność, stopień oddziaływania urządzenia lub maszyny na środowisko i oczywiscie stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych.

REMADAYS 2015 POD ZNAKIEM NOWOŚCI

4 lutego przyszłego roku w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 rozpoczną się największe w Europie Środkowej targi branży reklamowej i poligraficznej – RemaDays 2015.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 51

W numerze m.in.:

WIELKIE SUKCESY W BRANŻY

Wszystko rozpoczęło się w lutym w Stuttgarcie. Niezwykle uprzemysłowione miasto na południu Niemiec już po raz piąty zaprosiło na Expo 4.0 specjalistów z branży reklamowej. Podobnie jak w przypadku największej imprezy wystawienniczej w Europie Centralnej – Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw – w kompleksie Messe Stuttgart odbyły się spotkania w czterech sektorach branżowych.

GADŻETY EKO

Coraz większa popularność produktów ekologicznych wykorzystywanych w niemal każdej branży to swoisty znak czasu. Nie inaczej jest także w kategorii gadżetów reklamowych. Szeroka gama produktów eko oferowanych przez producentów, ich ciekawy design i pomysłowość,
kontrastują z wyobrażeniem o produktach ekologicznych jako tych, które są szare i nudne.

TECHNOLOGIE

Jury dokonało wyboru. Dziewięć firm opuściło tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 z medalami. W konkursie na Innowacje przyznano ostatecznie trzy złote, pięć srebrnych i jeden brązowy krążek. Komisja powołana przez organizatora oceniła między innymi nowoczesność zastosowanie, oszczędność zużycia materiałów i energii,
funkcjonalność, stopień oddziaływania urządzenia lub maszyny na środowisko i oczywiscie stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Jak zachecić klientów do zakupu określonego produktu? Nadal najskuteczniejszym sposobem jest dołączanie do niego upominku reklamowego. Producenci najczęściej kierują swoje promocje do dzieci. Bo jak tu odmówić maluchowi odrobiny przyjemności i radości. Nie bez znaczenia są także walory edukacyjne gadżetów.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 50

W numerze m.in.:

ŚNIADANIE SOLIDNYCH NA REMADAYS 2014

Juz w pierwszym dniu Miedzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2014 zgromadza sie przedstawiciele najbardziej wiarygodnych firm w branzy. Na specjalnie zorganizowanym Sniadaniu Biznesowym spotkaja sie bowiem partnerzy programu „Solidni w Biznesie”.

TECHNOLOGIE - NOWOCZESNE DRUKOWANIE I HAFTOWANIE

Czasy, kiedy dosc proste w działaniu maszyny i urzadzenia przewoziło sie na ciezarówkach, montowało w pomieszczeniach przypominajacych hale produkcyjne, a przeszkolenie personelu zajmowało miesiace czy lata, odeszły w niepamiec. Az trudno sobie wyobrazic jak swiatem zawładneła miniaturyzacja.

Fruit of The Loom - od kwiatu bawełny do koszulki

W ostatnich dniach pazdziernika dziennikarze najwiekszych czasopism branzowych mieli okazje uczestniczyc w niesmawitej podrózy do Maroko, a konkretnie do miasta Skhirat połozonego nieopodal stolicy kraju, Rabatu. To własnie tam miesci sie najwieksza fabryka odziezy firmy Fruit of The Loom. Przedstawiciele mediów mieli mozliwosc przyjrzec sie procesowi produkcji odziezy, poczynajac od poznania róznych gatunków bawełny poprzez procesy farbowania, ciecia i szycia.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Dołaczane do produktów funkcjonalne gadzety zawsze powoduja wzrost zainteresowania klientów. Najwieksze towarzyszy tym upominkom, które
kierowane sa do najmłodszych, lub tylko troche starszych dzieci, a przyczyniaja sie do szeroko pojetego rozwoju. Sa takze takie, które oprócz dobrej zabawy wpływaja na poprawe bezpieczenstwa. Oby jak najwiecej takich kampanii reklamowych.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 49

W numerze m.in.:

Porozumienie pomiędzyRemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen

Organizatorzy EXPO 4.0 tworząc nowe targi artykułów reklamowych GiveADays w partnerstwie z firmą GJC Inter Media, dotychczasowym organizatorem RemaDays Europe, mają na celu stworzenie kluczowej imprezy branżowej w Niemczech

Ukazało się pierwsze wydanie European Suppliers Book!

Europejska premiera katalogu miała miejsce na targach Premium Sourcing odbywających się w paryskiej Halle Freyssinet. est to jedyna pozycja dystrybuowana wśród wszystkich gości targów RemaDays Warsaw. To także ciekawa alternatywa promocji dla wszystkich firm, którym zależy aby ich prezentacja umożliwiała zdobywanie nowych kontaktów biznesowych przez cały rok, aż do kolejnego wydania Wielkiej Księgi Reklamy i Poligrafii RemaDays.

Gadżety na zimę i Święta

Piękne lato oznacza mroźną zimę. Tak przynajmniej prognozuje Baca spod Gubałówki, a on ponoć zna się na rzeczy. W tym roku magazyn „Gifts Journal”uprzedził drogowców, których tak jak zawsze zaskoczy biała zima. Specjalnie dla Naszych Czytelników przygotowaliśmy przegląd upominków i gadżetów dzięki którym jesienno-zimowe wieczory nie będą smutne i przewidywalne, a czas Bożego Narodzenia minie w przytulnej, świątecznej atmosferze.

Hafciarstwo A.D. 2013 czyli Haftowanie 2.0

Maszyny znakujące i grawerujące to podstawowe narzędzie produkcji w branży reklamowej. Agencje zajmujące się znakowaniem zamówionych produktów praktycznie bez ograniczeń i ze znaczną oszczędnością mogą oferować swoim klientom personalizowane przedmioty.

Czytaj Więcej
1 2 3 4 5