ZŁAM WSZELKIE ZASADY
W tym artykule chciałbym Wam polecić książkę z serii światowe bestsellery pt. „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady” Marcusa Buckinghama i Curta Coffmana. Ta książka pozwoliła mi zrozumieć, żeamerykańska zasada – głosząca, że jak w coś bardzo wierzysz, to z pewnością to osiągniesz – może być zgubna, dając fałszywe nadzieje
7 KONKRETNYCH RAD, KTÓRE PRZYŚPIESZĄ TWOJĄ NAUKĘ JĘZYKA OBCEGO
Witam w kąciku językowym dla tych, którzy nie lubią się uczyć i wysilać, a wolą bez stresu i znudzenia naturalnie przyzwyczajać się do języka obcego. Czy jest to możliwe? Tak! Poprzedni numer Gifts Journal przedstawia pierwszy z tego cyklu artykuł – „Jak Wykorzystać To, Co Już Mamy, By Nauczyć Się Języka Obcego Bez Stresu, Znudzenia i Wkuwania?”. A póki co, konkretnie i ściśle – to, co przyspieszy naukę języków. Tego jeszcze nie było..
BESTSELLERY NA WYSPACH, CZYLI PENS, MUGS AND BAGS
Produkty promocyjne nadal są sześciokrotnie bardziej docenianym środkiem komunikacji marketingowej niżeli druk, reklama on-line czy reklama w telewizji. Motywują też bardziej konsumentów – dwukrotnie bardziej – do podjęcia dalszego działania, jakim jest w większości przypadków decyzja o zakupie towaru, usługi lub wybraniu konkretnej oferty.
PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ
Czy nadal najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest dołączenie do produktu upominku reklamowego? W minionych miesiącach, przeglądając dla Państwa „półki sklepowe”, miałam chwilę wątpliwości. Upominków wspomagających sprzedaż zabrakło mi zwłaszcza w okresie, gdy budżet przeciętnego „Kowalskiego” jest większy niż zazwyczaj, podczas Świąt Wielkanocnych. Wówczas dominowały pakiety „słodycze + słodycze”.