Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

W NAJNOWSZYM NUMERZE

Gifts Journal 81

JOOMP – TWOJE NARZĘDZIE CODZIENNYCH INSPIRACJI BRANŻOWYCH

Portal JOOMP - więcej niż tylko wyszukiwarka i zapytarka. Jest to narzędzie online służące do inspiracji dla firm z branży artykułów reklamowych, druku oraz szeroko rozumianej reklamy, zarówno na poziomie lokalnym w Polsce (joomp.pl), jak i na poziomie europejskim (joomp.eu).
Wysyłaj inspiracje produktowe swoim klientom za pomocą newslettera, aby jak najszybciej dotrzeć z ofertą.

 

Uwaga! Lato na horyzoncie!

Jaki gadżet Wam przychodzi pierwszy na myśl, gdy słyszycie słowo „LATO”? Każdy niech odpowie sobie na to pytanie sam – a moje dzisiejsze rozważania będą skupione właśnie wokół odpowiedzi na to proste pytanie, jakie zadałam losowo i z zaskoczenia grupie 25 osób. Myślę, że na pojawiające się w naszych głowach myśli i skojarzenia ma wpływ przede wszystkim to, co lubimy robić w czasie wolnym.

 

Zadzwonimy.pl – zaoszczędź czas, uzyskaj odpowiedzi, wypromuj firmę

Profesjonalnie przeprowadzone kampanie telemarketingowe są jednym z najskuteczniejszych działań promocyjnych. Pozwalają uzyskać odpowiedzi i przeprowadzać badania, wygenerować wartościowe leady czy wypromować produkty wśród zainteresowanych odbiorców. Doświadczeni konsultanci z Zadzwonimy.pl oferują efektywne wsparcie i znaczą oszczędność czasu Waszych działów handlowych.

POPRZEDNIE WYDANIA

GIFTS JOURNAL 57

W numerze m.in.:

WRZEŚNIOWA KAMPANIA ONEDAY ROADSHOW

4 edycja wrześniowych imprez branżowych OneDay Roadshow ponownie w międzynarodowej „obsadzie”. Na trasie dystrybutorów, producentów i przedstawicieli agencji reklamowych, po raz drugi z rzędu, pojawi się Berlin. Po przerwie, jednodniowe „targi” odbędą się w stolicy Dolnego Śląska, Wrocławiu.

ŚWIĘTO REKLAMY Z REKORDAMI

12 edycja Targów Reklamy i Poligrafii Rema-Days Warsaw przeszła do historii. W pamięci, zarówno wystawców, jak i zwiedzających, zapisze się jako impreza wyjątkowa. Nowa lokalizacja sprawiła, że targowe hale odwiedziło w ciągu trzech dni niemal 19 tysięcy zwiedzających, a swoją ofertę przedstawiło 770 wystawców. Pobite zostały więc wszystkie dotychczasowe rekordy, ale nie oznacza to, że obyło się bez niedociągnięć. Jednak, jak mawiał były prezydent Stanów Zjednoczonych Theodore Roosevelt: „Błędów nie popełnia ten, kto nic nie robi”.

PIĘĆ JĘZYKÓW MIŁOŚCI

Pytania o sposoby skutecznego prowadzenia firmy, zarządzania zespołem i samym sobą w pracy to pojęcia dużo szersze niż wyłącznie aspekty wprost odnoszące się do spraw zawodowych.

GADŻETOWA ŚCIĄGAWKA NA LATO 2016

Za oknami jeszcze tego nie widać, ale lato zbliża się coraz większymi krokami. W tym roku okres wakacyjny upłynie pod znakiem sportu. Tak dzieje się raz na cztery lata i tak właśnie będzie w 2016 roku. A wszystko ze względu na dwie wielkie imprezy sportowe, na które czeka cały świat. Od 10. czerwca do 10. lipca oczy wszystkich kibiców skierowane będą ku Francji. Na boiskach dwukrotnych mistrzów Europy będzie trwała walka o prymat na Starym Kontynencie.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 56

W numerze m.in.:

INFORMATOR DLA ZWIEDZAJĄCYCH TARGI REMADAYS 2016

Zapraszamy serdecznie na jedną z największych na świecie branżowych imprez wystawienniczych, 12. Edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016, która odbędzie się w dniach od 16. do 18. lutego

POLSKA JEST NA TOPIE

Jednodniowe, odbywające się w rożnych miastach, spotkania przedstawicieli branży reklamowej mają już w Europie uznaną markę. W Hiszpanii, Portugalii, Holandii, na Wyspach Brytyjskich, a nade wszystko u naszych zachodnich sąsiadów przekonano się, że ta forma przedstawienia oferty niesie ze sobą wiele korzyści. Bardzo cenioną tego typu imprezą w Polsce jest organizowany od 2013 roku przez GJC Inter Media – OneDay Roadshow.

INSPIRUJĄCA KSIĄŻKA NIEZWYKŁEGO AUTORA

Napisano wiele książek biznesowych o motywacji i najprawdopodobniej na rynku najwięcej można ich kupić właśnie z tej kategorii. Pisze je wielu aktualnych i byłych menedżerów korporacji, którzy w swej pracy osiągnęli sukces...

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

W minionym kwartale sklepowe półki początkowo zdominowane były przez wyprzedaże artykułów biurowo-szkolnych. Następnie oferta dotyczyła tematyki związanej z Dniem Wszystkich Świętych. Tak, żeby już trzeciego listopada w każdym markecie mogły nas powitać radosne motywy związane ze Świętami Bożego Narodzenia (kolędy, ozdoby choinkowe, sztuczne drzewka). Czasem jest to irytujące, gdyż oferta jest z tak dużym wyprzedzeniem, jednakże jak dla mnie to akurat dobrze. Można przygotować się zarówno na zwiększone w tym okresie wydatki, jak rownież na spokojne przeanalizowanie listy prezentów.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 55

W numerze m.in.:

PODKRĘCAMY MOC REKLAMY

Targi RemaDays Warsaw w swej jedenastoletniej historii zapisały się w świadomości specjalistów jako najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowej. Każda kolejna edycja jest jeszcze ciekawsza. Teraz to będzie jednak prawdziwa rewolucja… rewolucja w kilku krokach.

CHCIAŁBYM WAM POLECIĆ KSIĄŻKĘ „ŻYJ LEPIEJ NIŻ DOBRZE” ZIGA ZIGLARA.

Jest on znanym autorem książek, mówcą specjalizującym się w motywowaniu i inspirowaniu. Jego życiowa filozofia opiera się na prawości, lojalności, wierze, uczciwości i sile charakteru. Jego życiową misją jest wspieranie ludzi w realizacji ich marzeń i pełnym wykorzystaniu ich potencjału. Książka „Żyj lepiej niż dobrze” jest niejako kontynuacją tematu z poprzedniego numeru „Gifts Journal”, gdzie pisałem o tym, jak ważne jest to, abyśmy podejmowali wyzwania zgodne z naszym powołaniem i talentami otrzymanymi według jednych od Boga, a według innych od sił natury.

CZY W TWOJEJ FIRMIE JEST JUŻ ABI?

„Czy w Twojej firmie jest już ABI?”. To lub podobne hasła można było ostatnimi czasy zobaczyć, usłyszeć prawie na każdym kroku. Co jakiś czas szefowie firm atakowani byli mailami i telefonami od organizatorów szkoleń, pokazującymi jednocześnie jakie to konsekwencje z tego tytułu mogą grozić.Zaniepokojony takimi hasłami postanowiłem sprawdzić osobiście o co chodzi, uczestnicząc w szkoleniu oraz zagłębiając się w temat szczegółowo, a zdobytą wiedzą pragnę się podzielić.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Minionek tu, Minionek tam – czyli stworzonka, które zdominowały tegoroczne wakacje. Są niewielkie, pigułkokształtne, żółte. Sympatyczny wygląd to nie wszystko, Minionki cechuje również komiczny język. Natomiast w filmie dominuje dowcip sytuacyjny. Nic dziwnego, że stały się ulubionymi bohaterami nie tylko najmłodszych, ale również zdobyły zwolenników wśród tych nieco starszych.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 54

W numerze m.in.:

ZŁAM WSZELKIE ZASADY

W tym artykule chciałbym Wam polecić książkę z serii światowe bestsellery pt. „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady” Marcusa Buckinghama i Curta Coffmana. Ta książka pozwoliła mi zrozumieć, żeamerykańska zasada – głosząca, że jak w coś bardzo wierzysz, to z pewnością to osiągniesz – może być zgubna, dając fałszywe nadzieje

7 KONKRETNYCH RAD, KTÓRE PRZYŚPIESZĄ TWOJĄ NAUKĘ JĘZYKA OBCEGO

Witam w kąciku językowym dla tych, którzy nie lubią się uczyć i wysilać, a wolą bez stresu i znudzenia naturalnie przyzwyczajać się do języka obcego. Czy jest to możliwe? Tak! Poprzedni numer Gifts Journal przedstawia pierwszy z tego cyklu artykuł – „Jak Wykorzystać To, Co Już Mamy, By Nauczyć Się Języka Obcego Bez Stresu, Znudzenia i Wkuwania?”. A póki co, konkretnie i ściśle – to, co przyspieszy naukę języków. Tego jeszcze nie było..

BESTSELLERY NA WYSPACH, CZYLI PENS, MUGS AND BAGS

Produkty promocyjne nadal są sześciokrotnie bardziej docenianym środkiem komunikacji marketingowej niżeli druk, reklama on-line czy reklama w telewizji. Motywują też bardziej konsumentów – dwukrotnie bardziej – do podjęcia dalszego działania, jakim jest w większości przypadków decyzja o zakupie towaru, usługi lub wybraniu konkretnej oferty.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Czy nadal najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest dołączenie do produktu upominku reklamowego? W minionych miesiącach, przeglądając dla Państwa „półki sklepowe”, miałam chwilę wątpliwości. Upominków  wspomagających sprzedaż zabrakło mi zwłaszcza w okresie, gdy budżet przeciętnego „Kowalskiego” jest większy niż zazwyczaj, podczas Świąt Wielkanocnych. Wówczas dominowały pakiety „słodycze + słodycze”.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 53

W numerze m.in.:

ZASADY DOBREGO MANAGERA

Na łamach GJ podjęliśmy wyzwanie pisania części tekstów przez osoby pracujące w firmie. Chcąc dzielić się swoim doświadczeniem oraz tym, co w naszych oczach jest ważne, mamy nadzieję, że potraktujecie nasze artykuły życzliwie i w dobrej wierze, z przekonaniem, że będziemy w stanie pisać o rzeczach praktycznych i ważnych również dla Was.

NA TOPIE W EUROPIE: DŁUGOPIS I POWERBANK

Branża reklamowa nigdy nie śpi. Na każdym kroku producenci upominków reklamowych spotykają coś, co inspiruje obrazem, ruchem, dźwiękiem, perspektywą.

W SŁUŻBIE PRODUCENTÓW I KLIENTÓW

Szybciej, wyżej, silniej – ta dewiza igrzysk olimpijskich promująca rywalizację dla osiągnięcia jak najlepszych efektów przyświeca nie tylko sportowcom. Może być też doskonałym mottem wszystkich, którzy działają w branży gadżetów rekla­mowych. Oto krótki przegląd wybranych technologii ułatwiających życie klientom i producentom.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Jeszcze w pamięci mamy zapach choinki, świąteczną atmosferę, jednakże minione miesiące to nie tylko miłe rodzinne Święta i huczna zabawa noworoczna. To również początek szkoły dla naszych pociech oraz Dzień Edukacji Narodowej, ale także Wszystkich Świętych, Barbórka, Mikołajki.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 52

W numerze m.in.:

GADŻETY ORYGINAŁ

Jedną z najważniejszych cech każdego produktu oferowanego na rynku, niezależnie od branży, jest jego autentycznośś. Wybór oryginalnych produktów wiele mówi zarówno o ostatecznym odbiorcy, jak i o producencie czy dystrybutorze.

TECHNOLOGIE

Druk sublimacyjny to obecnie najchętniej stosowana technika nadruku nie tylko na tkaninach poliestrowych, ale także kubkach porcelitowych, a nawet na specjalnie powleczonych blachach aluminiowych. O niezwykłej popularności decyduje fakt, że technologia ta daje niemal nieograniczone
możliwości w użyciu pełnego koloru zadruku, odwzorowaniu niemal każdego projektu, a produkcja jest szybka i wydajna.

TECHNOLOGIE

Jury dokonało wyboru. Dziewięć firm opuściło tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 z medalami. W konkursie na Innowacje przyznano ostatecznie trzy złote, pięć srebrnych i jeden brązowy krążek. Komisja powołana przez organizatora oceniła między innymi nowoczesność zastosowanie, oszczędność zużycia materiałów i energii,
funkcjonalność, stopień oddziaływania urządzenia lub maszyny na środowisko i oczywiscie stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych.

REMADAYS 2015 POD ZNAKIEM NOWOŚCI

4 lutego przyszłego roku w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 rozpoczną się największe w Europie Środkowej targi branży reklamowej i poligraficznej – RemaDays 2015.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 51

W numerze m.in.:

WIELKIE SUKCESY W BRANŻY

Wszystko rozpoczęło się w lutym w Stuttgarcie. Niezwykle uprzemysłowione miasto na południu Niemiec już po raz piąty zaprosiło na Expo 4.0 specjalistów z branży reklamowej. Podobnie jak w przypadku największej imprezy wystawienniczej w Europie Centralnej – Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw – w kompleksie Messe Stuttgart odbyły się spotkania w czterech sektorach branżowych.

GADŻETY EKO

Coraz większa popularność produktów ekologicznych wykorzystywanych w niemal każdej branży to swoisty znak czasu. Nie inaczej jest także w kategorii gadżetów reklamowych. Szeroka gama produktów eko oferowanych przez producentów, ich ciekawy design i pomysłowość,
kontrastują z wyobrażeniem o produktach ekologicznych jako tych, które są szare i nudne.

TECHNOLOGIE

Jury dokonało wyboru. Dziewięć firm opuściło tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 z medalami. W konkursie na Innowacje przyznano ostatecznie trzy złote, pięć srebrnych i jeden brązowy krążek. Komisja powołana przez organizatora oceniła między innymi nowoczesność zastosowanie, oszczędność zużycia materiałów i energii,
funkcjonalność, stopień oddziaływania urządzenia lub maszyny na środowisko i oczywiscie stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Jak zachecić klientów do zakupu określonego produktu? Nadal najskuteczniejszym sposobem jest dołączanie do niego upominku reklamowego. Producenci najczęściej kierują swoje promocje do dzieci. Bo jak tu odmówić maluchowi odrobiny przyjemności i radości. Nie bez znaczenia są także walory edukacyjne gadżetów.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 50

W numerze m.in.:

ŚNIADANIE SOLIDNYCH NA REMADAYS 2014

Juz w pierwszym dniu Miedzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2014 zgromadza sie przedstawiciele najbardziej wiarygodnych firm w branzy. Na specjalnie zorganizowanym Sniadaniu Biznesowym spotkaja sie bowiem partnerzy programu „Solidni w Biznesie”.

TECHNOLOGIE - NOWOCZESNE DRUKOWANIE I HAFTOWANIE

Czasy, kiedy dosc proste w działaniu maszyny i urzadzenia przewoziło sie na ciezarówkach, montowało w pomieszczeniach przypominajacych hale produkcyjne, a przeszkolenie personelu zajmowało miesiace czy lata, odeszły w niepamiec. Az trudno sobie wyobrazic jak swiatem zawładneła miniaturyzacja.

Fruit of The Loom - od kwiatu bawełny do koszulki

W ostatnich dniach pazdziernika dziennikarze najwiekszych czasopism branzowych mieli okazje uczestniczyc w niesmawitej podrózy do Maroko, a konkretnie do miasta Skhirat połozonego nieopodal stolicy kraju, Rabatu. To własnie tam miesci sie najwieksza fabryka odziezy firmy Fruit of The Loom. Przedstawiciele mediów mieli mozliwosc przyjrzec sie procesowi produkcji odziezy, poczynajac od poznania róznych gatunków bawełny poprzez procesy farbowania, ciecia i szycia.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Dołaczane do produktów funkcjonalne gadzety zawsze powoduja wzrost zainteresowania klientów. Najwieksze towarzyszy tym upominkom, które
kierowane sa do najmłodszych, lub tylko troche starszych dzieci, a przyczyniaja sie do szeroko pojetego rozwoju. Sa takze takie, które oprócz dobrej zabawy wpływaja na poprawe bezpieczenstwa. Oby jak najwiecej takich kampanii reklamowych.

Czytaj Więcej
1 2 3 4 5