ZASADY DOBREGO MANAGERA
Na łamach GJ podjęliśmy wyzwanie pisania części tekstów przez osoby pracujące w firmie. Chcąc dzielić się swoim doświadczeniem oraz tym, co w naszych oczach jest ważne, mamy nadzieję, że potraktujecie nasze artykuły życzliwie i w dobrej wierze, z przekonaniem, że będziemy w stanie pisać o rzeczach praktycznych i ważnych również dla Was.
NA TOPIE W EUROPIE: DŁUGOPIS I POWERBANK
Branża reklamowa nigdy nie śpi. Na każdym kroku producenci upominków reklamowych spotykają coś, co inspiruje obrazem, ruchem, dźwiękiem, perspektywą.
W SŁUŻBIE PRODUCENTÓW I KLIENTÓW
Szybciej, wyżej, silniej – ta dewiza igrzysk olimpijskich promująca rywalizację dla osiągnięcia jak najlepszych efektów przyświeca nie tylko sportowcom. Może być też doskonałym mottem wszystkich, którzy działają w branży gadżetów reklamowych. Oto krótki przegląd wybranych technologii ułatwiających życie klientom i producentom.
PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ
Jeszcze w pamięci mamy zapach choinki, świąteczną atmosferę, jednakże minione miesiące to nie tylko miłe rodzinne Święta i huczna zabawa noworoczna. To również początek szkoły dla naszych pociech oraz Dzień Edukacji Narodowej, ale także Wszystkich Świętych, Barbórka, Mikołajki.