Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

W NAJNOWSZYM NUMERZE

Gifts Journal 75

Idealne narzędzie pracy dla agencji reklamowych

Jak efektywnie zwiększyć bazę dostawców, usprawnić proces składania zapytań i wzbogacić ofertę dla swoich klientów? Działająca pod nową nazwą europejska wyszukiwarka dostawców produktów reklamowych joomp.eu (dawniej: European Sellers & Buyers ) w szybki i prosty sposób umożliwia wyszukanie produktów, złożenie zapytania lub przygotowanie oferty.

Ostatnie targi RemaDays organizowane przez zespół GJC International

Na temat minionej edycji targów RemaDays, trudności wynikających ze zmiany terminy, promocji imprezy, wysokiej frekwencji oraz zmian organizacyjnych w kolejnym roku, rozmawiamy ze Sławomirem Giefingiem, właścicielem firmy GJC International.

„Dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe

Czy są tu jacyś kibice? :) Myślę, że tak – każdy z nas ma jakąś ulubioną dyscyplinę, którą śledzi albo inspiruje się pod kątem swoich sportowych pasji. Faktem jest, że w świecie sportu nie ma nudy, cały czas coś się dzieje. Stadiony i inne obiekty rekreacyjne są oblegane; olimpiady, paraolimpiady, wyścigi, rajdy, igrzyska czy turnieje rozgrzewają nas do czerwoności przez cały rok.

POPRZEDNIE WYDANIA

GIFTS JOURNAL 51

W numerze m.in.:

WIELKIE SUKCESY W BRANŻY

Wszystko rozpoczęło się w lutym w Stuttgarcie. Niezwykle uprzemysłowione miasto na południu Niemiec już po raz piąty zaprosiło na Expo 4.0 specjalistów z branży reklamowej. Podobnie jak w przypadku największej imprezy wystawienniczej w Europie Centralnej – Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw – w kompleksie Messe Stuttgart odbyły się spotkania w czterech sektorach branżowych.

GADŻETY EKO

Coraz większa popularność produktów ekologicznych wykorzystywanych w niemal każdej branży to swoisty znak czasu. Nie inaczej jest także w kategorii gadżetów reklamowych. Szeroka gama produktów eko oferowanych przez producentów, ich ciekawy design i pomysłowość,
kontrastują z wyobrażeniem o produktach ekologicznych jako tych, które są szare i nudne.

TECHNOLOGIE

Jury dokonało wyboru. Dziewięć firm opuściło tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 z medalami. W konkursie na Innowacje przyznano ostatecznie trzy złote, pięć srebrnych i jeden brązowy krążek. Komisja powołana przez organizatora oceniła między innymi nowoczesność zastosowanie, oszczędność zużycia materiałów i energii,
funkcjonalność, stopień oddziaływania urządzenia lub maszyny na środowisko i oczywiscie stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Jak zachecić klientów do zakupu określonego produktu? Nadal najskuteczniejszym sposobem jest dołączanie do niego upominku reklamowego. Producenci najczęściej kierują swoje promocje do dzieci. Bo jak tu odmówić maluchowi odrobiny przyjemności i radości. Nie bez znaczenia są także walory edukacyjne gadżetów.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 50

W numerze m.in.:

ŚNIADANIE SOLIDNYCH NA REMADAYS 2014

Juz w pierwszym dniu Miedzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2014 zgromadza sie przedstawiciele najbardziej wiarygodnych firm w branzy. Na specjalnie zorganizowanym Sniadaniu Biznesowym spotkaja sie bowiem partnerzy programu „Solidni w Biznesie”.

TECHNOLOGIE - NOWOCZESNE DRUKOWANIE I HAFTOWANIE

Czasy, kiedy dosc proste w działaniu maszyny i urzadzenia przewoziło sie na ciezarówkach, montowało w pomieszczeniach przypominajacych hale produkcyjne, a przeszkolenie personelu zajmowało miesiace czy lata, odeszły w niepamiec. Az trudno sobie wyobrazic jak swiatem zawładneła miniaturyzacja.

Fruit of The Loom - od kwiatu bawełny do koszulki

W ostatnich dniach pazdziernika dziennikarze najwiekszych czasopism branzowych mieli okazje uczestniczyc w niesmawitej podrózy do Maroko, a konkretnie do miasta Skhirat połozonego nieopodal stolicy kraju, Rabatu. To własnie tam miesci sie najwieksza fabryka odziezy firmy Fruit of The Loom. Przedstawiciele mediów mieli mozliwosc przyjrzec sie procesowi produkcji odziezy, poczynajac od poznania róznych gatunków bawełny poprzez procesy farbowania, ciecia i szycia.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Dołaczane do produktów funkcjonalne gadzety zawsze powoduja wzrost zainteresowania klientów. Najwieksze towarzyszy tym upominkom, które
kierowane sa do najmłodszych, lub tylko troche starszych dzieci, a przyczyniaja sie do szeroko pojetego rozwoju. Sa takze takie, które oprócz dobrej zabawy wpływaja na poprawe bezpieczenstwa. Oby jak najwiecej takich kampanii reklamowych.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 49

W numerze m.in.:

Porozumienie pomiędzyRemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen

Organizatorzy EXPO 4.0 tworząc nowe targi artykułów reklamowych GiveADays w partnerstwie z firmą GJC Inter Media, dotychczasowym organizatorem RemaDays Europe, mają na celu stworzenie kluczowej imprezy branżowej w Niemczech

Ukazało się pierwsze wydanie European Suppliers Book!

Europejska premiera katalogu miała miejsce na targach Premium Sourcing odbywających się w paryskiej Halle Freyssinet. est to jedyna pozycja dystrybuowana wśród wszystkich gości targów RemaDays Warsaw. To także ciekawa alternatywa promocji dla wszystkich firm, którym zależy aby ich prezentacja umożliwiała zdobywanie nowych kontaktów biznesowych przez cały rok, aż do kolejnego wydania Wielkiej Księgi Reklamy i Poligrafii RemaDays.

Gadżety na zimę i Święta

Piękne lato oznacza mroźną zimę. Tak przynajmniej prognozuje Baca spod Gubałówki, a on ponoć zna się na rzeczy. W tym roku magazyn „Gifts Journal”uprzedził drogowców, których tak jak zawsze zaskoczy biała zima. Specjalnie dla Naszych Czytelników przygotowaliśmy przegląd upominków i gadżetów dzięki którym jesienno-zimowe wieczory nie będą smutne i przewidywalne, a czas Bożego Narodzenia minie w przytulnej, świątecznej atmosferze.

Hafciarstwo A.D. 2013 czyli Haftowanie 2.0

Maszyny znakujące i grawerujące to podstawowe narzędzie produkcji w branży reklamowej. Agencje zajmujące się znakowaniem zamówionych produktów praktycznie bez ograniczeń i ze znaczną oszczędnością mogą oferować swoim klientom personalizowane przedmioty.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 48

W numerze m.in.:

JUŻ WE WRZEŚNIU NOWY KATALOGDOSTAWCÓW – „EUROPEAN SUPPLIERS BOOK”

Już we wrześniu ukaże się nowy katalog — „European Suppliers Book” (ESB), który łączy w sobie zalety reklamy prasowej i podręcznej bazy danych. Pozycja jest narzędziem mającym na celu wsparcie działań eksportowych dostawców z branży reklamowej. Katalog w formie drukowanej zostanie rozesłany do 5000 kluczowych europejskich dystrybutorów, natomiast jego elektroniczna wersja trafi do bazy 35000 firm działających w sektorze reklamy na całym kontynencie.

NOWE CENTRUM LOGISTYCZNE FALK & ROSS

W marcu 2013 Falk & Ross otworzył nowe centrum logistyczne w Krakowie-Balicach. Dzięki temu przedsięwzięciu czas dostawy wszystkich najbardziej popularnych produktów skrócił się do zaledwie 24 godzin.

BYĆ PANEM SWOJEGO KALENDARZA

To nadal jeden z najpopularniejszych upominków reklamowych. Pomimo rosnącego zainteresowania elektronicznymi organizerami przeznaczonymi na rożne platformy cyfrowe papierowy kalendarz wciąż cieszy się uznaniem ludzi, dla których własny czas jest jedną z największych wartości. Dla wielu osób zarządzanie zadaniami jest kluczową czynnością w trakcie dnia pracy, dlatego też kalendarz pozostaje jednym z najważniejszych narzędzi, z których korzysta się właściwie bez przerwy.

OPAKOWANIA, KTÓRE INSPIRUJĄ

Na Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw specjaliści z branży mogą zapoznać się z kompleksową ofertą gadżetów reklamowych oraz usług dodatkowych, takich jak opakowania. Wszystko po to, by w jednym miejscu i czasie zwiedzający mógł skompletować informacje potrzebne do dokonania pełnego zamówienia.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL Kiev 14

W numerze m.in.:

Dystrybucja:
Rozdawany podczas targów reklamy REX w Kijowie.

Czytelnik:
Firmy z branży artykułów promocyjnych na Ukrainie.

Reklamodawca:
Producenci i dostawcy rozwiązań dla branży artykułów promocyjnych na Ukrainie.

Format:
rozmiar 215 x 275, ilość stron- 70, gramatura papieru 130 g/m² + lakier UV.

Nakład:
3000

Wydania:
wrzesień

Opis:
Reklama w GJU jest ważna dla tych, którzy ze swoją ofertą trafiają do agencji reklamowych oraz klientów końcowych na Ukrainie. Gazeta ma 3 lata.

Czytaj Więcej
1 2 3 4