Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

W NAJNOWSZYM NUMERZE

Gifts Journal 78

Poznaj katalog dostawców europejskiej branży reklamowej

Trwają przygotowania do kolejnej, 11. już edycji drukowanego katalogu European Suppliers Book – wydawnictwa, w którym dostawcy upominków prezentują aktualną ofertę rynku całej Europy. Stanowi ono podręczną bazę danych i cenne źródło informacji dla dystrybutorów i agencji reklamowych z wielu krajów oraz wspiera ich codzienną działalność biznesową.

 

Bądźmy eko w domu, biurze i... na zewnątrz! Inspiracje branży reklamowej na sezon wiosenno-letniw

Cieplejszych i słonecznych dni coraz więcej, a wraz z rozkwitem wiosny uwidaczniają się walory natury, za które tak ją cenimy. To też dobry moment na refleksję nad tym, jak traktujemy otaczającą nas przyrodę i co możemy zrobić, aby poprawić jej stan.

 

Wskocz na joomp.pl! Nowości w serwisie, który łączy polską branżę artykułów reklamowych

Nowoczesna platforma online, łącząca agencje reklamowe i dystrybutorów z dostawcami artykułów promocyjnych – joomp.pl – cały czas się rozwija. Intuicyjny serwis pozwala w łatwy i szybki sposób odnaleźć produkty i usługi, oraz nawiązywać kontakty handlowe. To także miejsce wymiany informacji i wiedzy branżowej, prezentowanych w nowej zakładce Joomp Café.

POPRZEDNIE WYDANIA

GIFTS JOURNAL 54

W numerze m.in.:

ZŁAM WSZELKIE ZASADY

W tym artykule chciałbym Wam polecić książkę z serii światowe bestsellery pt. „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady” Marcusa Buckinghama i Curta Coffmana. Ta książka pozwoliła mi zrozumieć, żeamerykańska zasada – głosząca, że jak w coś bardzo wierzysz, to z pewnością to osiągniesz – może być zgubna, dając fałszywe nadzieje

7 KONKRETNYCH RAD, KTÓRE PRZYŚPIESZĄ TWOJĄ NAUKĘ JĘZYKA OBCEGO

Witam w kąciku językowym dla tych, którzy nie lubią się uczyć i wysilać, a wolą bez stresu i znudzenia naturalnie przyzwyczajać się do języka obcego. Czy jest to możliwe? Tak! Poprzedni numer Gifts Journal przedstawia pierwszy z tego cyklu artykuł – „Jak Wykorzystać To, Co Już Mamy, By Nauczyć Się Języka Obcego Bez Stresu, Znudzenia i Wkuwania?”. A póki co, konkretnie i ściśle – to, co przyspieszy naukę języków. Tego jeszcze nie było..

BESTSELLERY NA WYSPACH, CZYLI PENS, MUGS AND BAGS

Produkty promocyjne nadal są sześciokrotnie bardziej docenianym środkiem komunikacji marketingowej niżeli druk, reklama on-line czy reklama w telewizji. Motywują też bardziej konsumentów – dwukrotnie bardziej – do podjęcia dalszego działania, jakim jest w większości przypadków decyzja o zakupie towaru, usługi lub wybraniu konkretnej oferty.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Czy nadal najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest dołączenie do produktu upominku reklamowego? W minionych miesiącach, przeglądając dla Państwa „półki sklepowe”, miałam chwilę wątpliwości. Upominków  wspomagających sprzedaż zabrakło mi zwłaszcza w okresie, gdy budżet przeciętnego „Kowalskiego” jest większy niż zazwyczaj, podczas Świąt Wielkanocnych. Wówczas dominowały pakiety „słodycze + słodycze”.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 53

W numerze m.in.:

ZASADY DOBREGO MANAGERA

Na łamach GJ podjęliśmy wyzwanie pisania części tekstów przez osoby pracujące w firmie. Chcąc dzielić się swoim doświadczeniem oraz tym, co w naszych oczach jest ważne, mamy nadzieję, że potraktujecie nasze artykuły życzliwie i w dobrej wierze, z przekonaniem, że będziemy w stanie pisać o rzeczach praktycznych i ważnych również dla Was.

NA TOPIE W EUROPIE: DŁUGOPIS I POWERBANK

Branża reklamowa nigdy nie śpi. Na każdym kroku producenci upominków reklamowych spotykają coś, co inspiruje obrazem, ruchem, dźwiękiem, perspektywą.

W SŁUŻBIE PRODUCENTÓW I KLIENTÓW

Szybciej, wyżej, silniej – ta dewiza igrzysk olimpijskich promująca rywalizację dla osiągnięcia jak najlepszych efektów przyświeca nie tylko sportowcom. Może być też doskonałym mottem wszystkich, którzy działają w branży gadżetów rekla­mowych. Oto krótki przegląd wybranych technologii ułatwiających życie klientom i producentom.

PROMOCJE, KTÓRE WIDAĆ

Jeszcze w pamięci mamy zapach choinki, świąteczną atmosferę, jednakże minione miesiące to nie tylko miłe rodzinne Święta i huczna zabawa noworoczna. To również początek szkoły dla naszych pociech oraz Dzień Edukacji Narodowej, ale także Wszystkich Świętych, Barbórka, Mikołajki.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 52

W numerze m.in.:

GADŻETY ORYGINAŁ

Jedną z najważniejszych cech każdego produktu oferowanego na rynku, niezależnie od branży, jest jego autentycznośś. Wybór oryginalnych produktów wiele mówi zarówno o ostatecznym odbiorcy, jak i o producencie czy dystrybutorze.

TECHNOLOGIE

Druk sublimacyjny to obecnie najchętniej stosowana technika nadruku nie tylko na tkaninach poliestrowych, ale także kubkach porcelitowych, a nawet na specjalnie powleczonych blachach aluminiowych. O niezwykłej popularności decyduje fakt, że technologia ta daje niemal nieograniczone
możliwości w użyciu pełnego koloru zadruku, odwzorowaniu niemal każdego projektu, a produkcja jest szybka i wydajna.

TECHNOLOGIE

Jury dokonało wyboru. Dziewięć firm opuściło tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 z medalami. W konkursie na Innowacje przyznano ostatecznie trzy złote, pięć srebrnych i jeden brązowy krążek. Komisja powołana przez organizatora oceniła między innymi nowoczesność zastosowanie, oszczędność zużycia materiałów i energii,
funkcjonalność, stopień oddziaływania urządzenia lub maszyny na środowisko i oczywiscie stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych.

REMADAYS 2015 POD ZNAKIEM NOWOŚCI

4 lutego przyszłego roku w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 rozpoczną się największe w Europie Środkowej targi branży reklamowej i poligraficznej – RemaDays 2015.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 51

W numerze m.in.:

WIELKIE SUKCESY W BRANŻY

Wszystko rozpoczęło się w lutym w Stuttgarcie. Niezwykle uprzemysłowione miasto na południu Niemiec już po raz piąty zaprosiło na Expo 4.0 specjalistów z branży reklamowej. Podobnie jak w przypadku największej imprezy wystawienniczej w Europie Centralnej – Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw – w kompleksie Messe Stuttgart odbyły się spotkania w czterech sektorach branżowych.

GADŻETY EKO

Coraz większa popularność produktów ekologicznych wykorzystywanych w niemal każdej branży to swoisty znak czasu. Nie inaczej jest także w kategorii gadżetów reklamowych. Szeroka gama produktów eko oferowanych przez producentów, ich ciekawy design i pomysłowość,
kontrastują z wyobrażeniem o produktach ekologicznych jako tych, które są szare i nudne.

TECHNOLOGIE

Jury dokonało wyboru. Dziewięć firm opuściło tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014 z medalami. W konkursie na Innowacje przyznano ostatecznie trzy złote, pięć srebrnych i jeden brązowy krążek. Komisja powołana przez organizatora oceniła między innymi nowoczesność zastosowanie, oszczędność zużycia materiałów i energii,
funkcjonalność, stopień oddziaływania urządzenia lub maszyny na środowisko i oczywiscie stopień wykorzystania rozwiązań innowacyjnych.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Jak zachecić klientów do zakupu określonego produktu? Nadal najskuteczniejszym sposobem jest dołączanie do niego upominku reklamowego. Producenci najczęściej kierują swoje promocje do dzieci. Bo jak tu odmówić maluchowi odrobiny przyjemności i radości. Nie bez znaczenia są także walory edukacyjne gadżetów.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 50

W numerze m.in.:

ŚNIADANIE SOLIDNYCH NA REMADAYS 2014

Juz w pierwszym dniu Miedzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2014 zgromadza sie przedstawiciele najbardziej wiarygodnych firm w branzy. Na specjalnie zorganizowanym Sniadaniu Biznesowym spotkaja sie bowiem partnerzy programu „Solidni w Biznesie”.

TECHNOLOGIE - NOWOCZESNE DRUKOWANIE I HAFTOWANIE

Czasy, kiedy dosc proste w działaniu maszyny i urzadzenia przewoziło sie na ciezarówkach, montowało w pomieszczeniach przypominajacych hale produkcyjne, a przeszkolenie personelu zajmowało miesiace czy lata, odeszły w niepamiec. Az trudno sobie wyobrazic jak swiatem zawładneła miniaturyzacja.

Fruit of The Loom - od kwiatu bawełny do koszulki

W ostatnich dniach pazdziernika dziennikarze najwiekszych czasopism branzowych mieli okazje uczestniczyc w niesmawitej podrózy do Maroko, a konkretnie do miasta Skhirat połozonego nieopodal stolicy kraju, Rabatu. To własnie tam miesci sie najwieksza fabryka odziezy firmy Fruit of The Loom. Przedstawiciele mediów mieli mozliwosc przyjrzec sie procesowi produkcji odziezy, poczynajac od poznania róznych gatunków bawełny poprzez procesy farbowania, ciecia i szycia.

PROMOCJE KTÓRE WIDAĆ

Dołaczane do produktów funkcjonalne gadzety zawsze powoduja wzrost zainteresowania klientów. Najwieksze towarzyszy tym upominkom, które
kierowane sa do najmłodszych, lub tylko troche starszych dzieci, a przyczyniaja sie do szeroko pojetego rozwoju. Sa takze takie, które oprócz dobrej zabawy wpływaja na poprawe bezpieczenstwa. Oby jak najwiecej takich kampanii reklamowych.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 49

W numerze m.in.:

Porozumienie pomiędzyRemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen

Organizatorzy EXPO 4.0 tworząc nowe targi artykułów reklamowych GiveADays w partnerstwie z firmą GJC Inter Media, dotychczasowym organizatorem RemaDays Europe, mają na celu stworzenie kluczowej imprezy branżowej w Niemczech

Ukazało się pierwsze wydanie European Suppliers Book!

Europejska premiera katalogu miała miejsce na targach Premium Sourcing odbywających się w paryskiej Halle Freyssinet. est to jedyna pozycja dystrybuowana wśród wszystkich gości targów RemaDays Warsaw. To także ciekawa alternatywa promocji dla wszystkich firm, którym zależy aby ich prezentacja umożliwiała zdobywanie nowych kontaktów biznesowych przez cały rok, aż do kolejnego wydania Wielkiej Księgi Reklamy i Poligrafii RemaDays.

Gadżety na zimę i Święta

Piękne lato oznacza mroźną zimę. Tak przynajmniej prognozuje Baca spod Gubałówki, a on ponoć zna się na rzeczy. W tym roku magazyn „Gifts Journal”uprzedził drogowców, których tak jak zawsze zaskoczy biała zima. Specjalnie dla Naszych Czytelników przygotowaliśmy przegląd upominków i gadżetów dzięki którym jesienno-zimowe wieczory nie będą smutne i przewidywalne, a czas Bożego Narodzenia minie w przytulnej, świątecznej atmosferze.

Hafciarstwo A.D. 2013 czyli Haftowanie 2.0

Maszyny znakujące i grawerujące to podstawowe narzędzie produkcji w branży reklamowej. Agencje zajmujące się znakowaniem zamówionych produktów praktycznie bez ograniczeń i ze znaczną oszczędnością mogą oferować swoim klientom personalizowane przedmioty.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL 48

W numerze m.in.:

JUŻ WE WRZEŚNIU NOWY KATALOGDOSTAWCÓW – „EUROPEAN SUPPLIERS BOOK”

Już we wrześniu ukaże się nowy katalog — „European Suppliers Book” (ESB), który łączy w sobie zalety reklamy prasowej i podręcznej bazy danych. Pozycja jest narzędziem mającym na celu wsparcie działań eksportowych dostawców z branży reklamowej. Katalog w formie drukowanej zostanie rozesłany do 5000 kluczowych europejskich dystrybutorów, natomiast jego elektroniczna wersja trafi do bazy 35000 firm działających w sektorze reklamy na całym kontynencie.

NOWE CENTRUM LOGISTYCZNE FALK & ROSS

W marcu 2013 Falk & Ross otworzył nowe centrum logistyczne w Krakowie-Balicach. Dzięki temu przedsięwzięciu czas dostawy wszystkich najbardziej popularnych produktów skrócił się do zaledwie 24 godzin.

BYĆ PANEM SWOJEGO KALENDARZA

To nadal jeden z najpopularniejszych upominków reklamowych. Pomimo rosnącego zainteresowania elektronicznymi organizerami przeznaczonymi na rożne platformy cyfrowe papierowy kalendarz wciąż cieszy się uznaniem ludzi, dla których własny czas jest jedną z największych wartości. Dla wielu osób zarządzanie zadaniami jest kluczową czynnością w trakcie dnia pracy, dlatego też kalendarz pozostaje jednym z najważniejszych narzędzi, z których korzysta się właściwie bez przerwy.

OPAKOWANIA, KTÓRE INSPIRUJĄ

Na Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw specjaliści z branży mogą zapoznać się z kompleksową ofertą gadżetów reklamowych oraz usług dodatkowych, takich jak opakowania. Wszystko po to, by w jednym miejscu i czasie zwiedzający mógł skompletować informacje potrzebne do dokonania pełnego zamówienia.

Czytaj Więcej

GIFTS JOURNAL Kiev 14

W numerze m.in.:

Dystrybucja:
Rozdawany podczas targów reklamy REX w Kijowie.

Czytelnik:
Firmy z branży artykułów promocyjnych na Ukrainie.

Reklamodawca:
Producenci i dostawcy rozwiązań dla branży artykułów promocyjnych na Ukrainie.

Format:
rozmiar 215 x 275, ilość stron- 70, gramatura papieru 130 g/m² + lakier UV.

Nakład:
3000

Wydania:
wrzesień

Opis:
Reklama w GJU jest ważna dla tych, którzy ze swoją ofertą trafiają do agencji reklamowych oraz klientów końcowych na Ukrainie. Gazeta ma 3 lata.

Czytaj Więcej
1 2 3 4