"WYKORZYSTAJ PEŁNIĘ MOŻLIWOŚCI"
Badania i obserwacje dokonywane przez organizatorów jednoznacznie pokazują, że wystawcy rzadko korzystają z pełni możliwości jakie stwarzają targi. Podczas ostatniej edycji Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays, aż 36 procent gości z Polski i 65 procent z zagranicy pojawiają się na nich po raz pierwszy. To stwarza wystawcom ogromne możliwości prezentacji swojej oferty, a co za tym idzie, pozyskania na długie lata bardzo konkretnych klientów. W pierwszej części materiału będziemy starali się przedstawić kilka strategii jakie mogą być zastosowane, a stanowić będą wskazówki i sugestie dla firm prezentujących swoje produkty i usługi podczas imprez targowych.
ZAKRĘCONE GADŻETY
Na dworze coraz szybciej robi się ciemno, temperatura powietrza leci na łeb na szyję, liście spadają z drzew. A to oznacza tylko jedno. Lato właśnie się kończy i jesień zaczyna. Wkroczyliśmy w ostatni kwartał roku, więc rozpoczynają się prace nad przyszłorocznymi budżetami. Wśród wydatków w 2018 roku oczywiście pojawią się te związane z promocją i reklamą firmy. Dziś mnóstwo przedsiębiorstw stawia na oryginalność. Każdy chce się czymś wyróżnić, każdy chce zostać zapamiętany.
NOWE TECHNOLOGIE W ZNAKOWANIU
Reklama dźwignią handlu. To powiedzenie właściwie już z wąsami, ale wciąż aktualne i na czasie. Dzisiaj sposobów reklamy jest całe mnóstwo. Jednym z ich, bardzo popularnym, jest dotarcie do świadomości przyszłych klientów za pomocą gadżetów z logo firmy. Nic więc dziwnego, że na rynku działa mnóstwo firm zajmujących się usługami znakowania. Metod jest bez liku. Od sitodruku i tampodruku, po hafty, grawer czy termotrasfery. W tym numerze przedstawiamy kilka firm wyróźniających się na rynku znakowania.