Powiększa się dział handlowy w Reklamowe24 – agencji działającej w sektorze gadżetów reklamowych.
Wraz z końcem marca do zespołu sprzedażowego dołączyły trzy nowe osoby – Paulina Roniek, Magdalena Wojciechowska i Dominik Rulka. Zmianie uległa również struktura całego działu handlowego. Utworzono stanowisko Specjalisty ds. kluczowych Klientów, na które awansowano najbardziej doświadczonych opiekunów handlowych – Renatę Gralak, Katarzynę Karpińską oraz Agnieszkę Niedzielę. Jednocześnie Starszymi Specjalistami ds. sprzedaży zostały Joanna Szkopiak, Paulina Krzciuk i Justyna Popa. Po wprowadzonych zmianach dział handlowy rozrósł się do 13 osób.
Systematycznie powiększamy bazę naszych Klientów oraz ilość oferowanych gadżetów i usług. Dlatego rozbudowa działu handlowego oraz reorganizacja jego pracy to naturalny krok w rozwoju naszej agencji. – Gabriela Niewiadomska, Dyrektor ds. Sprzedaży w Reklamowe24.
Reklamowe24 to jeden z liderów rynku gadżetów reklamowych. Agencja funkcjonuje od 11 lat, z jej usług korzystają zarówno duże korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, a także inne agencje reklamowe.