Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Złoto Azteków – zapakowane po królewsku

02.09.2011

 

Wprawdzie czekolada straciła obecnie swoją wartość jako środek płatniczy, jej wyśmienity i cenny smak nadal jednak pozostał ten sam. W związku z tym niemiecka firma Rausch, specjalista w dziedzinie wyrobu czekolady oferuje swoim klientom osiem rodzajów najwyższej jakości czekolady w specjalnym uszlachetnionym opakowaniu podarunkowym – szkatułce na skarby.

Szkatułka mieści łącznie 32 pojedynczo zapakowane czekoladki, od pełno-mlecznej „Nouméa“, aż po gorzką „Arriba”. Specjalne okienko w pokrywie szkatułki odsłania zawartość opakowania i zachęca odwiedzających supermarkety do częstowania się specjałami czekoladowymi.

Srebrna folia podkreśla połysk złota

W celu uzyskania szlachetnego połysku złota Grupa STI zastosowała tutaj tekturę laminowaną srebrną folią, która jest dodatkowo uszlachetniona farbami hybrydowymi i bielą kryjącą. Niektóre elementy opakowania są ponadto pokryte lakierem UV, który sprawia wrażenie pozornego ruchu przedstawionych na szkatułce przedmiotów.

Subtelność i stabilność

Zastosowanie delikatnego profilu fali (fala F), przy jednoczesnej stabilności i wytrzymałości opakowania, nadaje szkatułce gładką i subtelną powierzchnię. Dobrze wyprofilowane wieczko szkatułki pozwala na szczelne zamknięcie produktu i przetransportowanie go w dowolne miejsce.