Tiel / Barneveld (NL), kwiecień 2013 roku. – Zarząd Mid Ocean Brands i akcjonariusze Giving Europie, poinformowali dzisiaj, że osiągnęli porozumienie w sprawie nabycia Mid Ocean Brands od poprzednich właścicieli, Avedon Capital Partners oraz ABN AMRO Participaties (oczekiwane zamknięcie na początku maja 2013 r.).
Mid Ocean Brands i Giving Europie będą nadal działać, jako osobne jednostki biznesowe pod ich własnymi markami. Jednak połączenie know-how i doświadczenia, wraz z silnym zapleczem finansowym, znacznie wzmocni pozycję obu firm na europejskiim rynku upominków reklamowych.
Adri van Helden i Stef van der Velde, akcjonariusze Giving Europe powiedzieli: „Ten krok doskonale wpisuje się w długoterminową strategię naszej firmy, mającą na celu poszerzenie naszej pozycji rynkowej w Europie. Oczekujemy, że współpraca ta będzie prowadzić do znacznego dalszego rozwoju. Bardzo cenimy sobie wzajemną wiedzę, rzeczowe podejście i profesjonalizm.”
Rutger de Planque, prezes Mid Ocean Brands stwierdził: „Zawsze miałem wielki szacunek dla ducha przedsiębiorczości pana Adri van Helden. W wyniku tego kroku, staniemy się doskonałym i solidnie finansowanym graczem w branży produktów promocyjnych, z dużym potencjałem i szerokimi możliwościami wzrostu. Pomiędzy naszymi firmami istnieje silne dopasowanie, zarówno z kulturowego jak i ze strategicznego punktu widzenia.
Mid Ocean Brands ma ambitne plany wzrostu na przyszłość. Chcemy być dostawcą pierwszego wyboru: wiodącym, tworzącym trendy i najbardziej wartościowym dostawcą dla naszych klientów, dostarczając wysokiej jakości produkty i usługi. Silnie finansowany kapitał pozwoli Mid Ocean Brands przekraczać oczekiwania klientów i realizować ten nowy kurs wysokich aspiracji „
Mid Ocean Brands będzie nadal kierowany przez pana Rutger de Planque, który jest prezesem firmy od października 2012 roku.
_____________________________________________________________________________________________________
O Mid Ocean Brands: Mid Ocean Brands został założony ponad 40 lat temu i stał się kreującym trendy dostawcą artykułów promocyjnych w Europie. Na główne działania składają się rozwój, sprzedaż, znakowanie i dystrybucja upominków promocyjnych. Firma ma swoją siedzibę w Barneveld (Holandia) i jest obecna w ponad 35 krajach, posiada biura zakupowe w Chinahc i Hong Kongu oraz strategicznie rozmieszczone biura sprzedaży w całej Europie. Posiada również własny Dział Znakowania w Polsce.
O Giving Europe: Giving Europe został założony 11 lat temu i stał się uznanym na rynku graczem, z kilkoma biurami sprzedaży w całej Europie. Giving Europe posiada magazyn o powierzchni 20.000m2, zlokalizowany w Tiel, w Holandii. Jest znany jako rzetelny dostawca upominków promocyjnych.