Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Załóż Twoje piłkarskie barwy narodowe

28.05.2012

Nieocenione źródło pomysłów dla każdego dostawcy odzieży promocyjnej dla drużyny narodowej i dla kibiców – to nowa witryna, na którą można wejść przez stronę główną: www.fruitoftheloom.eu/football/en/. Na stronie tej znajduje się duże kolorowe koło przedstawiające nazwy i stroje do gry „u siebie” i „na wyjeździe” wszystkich wiodących europejskich drużyn piłkarskich. Kliknięcie w wybraną drużynę zaprowadzi Cię do strony tej drużyny, gdzie widnieje fotografia koszulki Valueweight. Kliknięcie w zakładkę ‘Stroje gospodarzy” lub ‘Stroje gości’ wyświetli dany produkt albo w barwach drużyny grającej jako gospodarze lub alternatywnie w barwach drużyny grającej jako goście.
Zakładki ‘Wstecz’ i ‘Dalej’ pozwalają odwiedzającym na przejście przez fotografie wszystkich fasonów odzieży Fruit of the Loom, które dostępne są w barwach drużyn: dodatkowo, znajduje się tam opis każdego fasonu. ‘Rozmiary dla Panów’, ‘Rozmiary dla Pań’ oraz ‘Rozmiary dla dzieci’ wyświetlą – według wyboru – informacje o komplementarnych produktach.
Strona główna i każda indywidualna strona drużyny również zawierają linki do ”piłkarskiej gwiazdy”, gdzie odwiedzający może znaleźć dział wyliczający ‘pierwszą drużynę’ produktów Fruit of the Loom, składającą się z najlepiej sprzedających się (najbardziej popularnych) fasonów. Są one zorganizowane według pozycji piłkarzy na boisku; na przykład kliknięcie w cyfrę ‘1’ wyświetla ‘bramkarza’ – koszulkę Valueweight z długim rękawem; kliknięcie w cyfrę ‘9’ wyświetli ‘środkowego napastnika’ – bluzę z kapturem itd. Każdy ‘najlepszy piłkarz’ ma dodatkowy link ‘Dowiedz się więcej’, który zaprowadzi klientów do odpowiedniej strony produktu na stronie głównej Fruit of the Loom.
Odwiedzający mogą wrócić bezpośrednio do strony głównej klikając w widżet ‘Strona główna’, który znajduje się na każdej stronie. Na stronie głównej również znajduje się link ‘Darmowe projekty’, które zaprowadzą odwiedzających do działu skąd będą mogli bezpłatnie pobrać trzy wolne od praw autorskich projekty o symbolice piłkarskiej (w formatach pdf i eps), specjalnie stworzonych przez firmę Fruit of the Loom do zastosowania na odzieży futbolowej. Kliknięcie w ‘Udostępnij stronę’ pozwoli odwiedzającym na przesłanie szczegółów nowej strony na adres mailowy przyjaciół lub znajomych, co z kolei automatycznie otworzy dwa dodatkowe darmowe projekty o tematyce piłkarskiej.  
Kolorowe koło na stronie głównej ma również zakładkę ‘Zaprojektuj własną odzież’. Prowadzi ona dalej do działu dającego użytkownikom narzędzia do tworzenia wirtualnych próbek projektów o tematyce piłkarskiej na każdym produkcie  Fruit of the Loom – szybko i bezpłatnie.  
Do innych możliwości nowej witryny należy dział często zadawanych pytań  – informator o tym jak najlepiej skorzystać z miniwitryny, jak również ‘reguły spalonego’ – dział zawierający pożyteczne informacje o prawach autorskich dotyczących znaków firmowych, fotografie itp. oraz zakładkę ‘Kodeks Fruit of the Loom’ która połączy się z Kodem Postępowania Fruit of the Loom na głównej stronie firmy.
Ostatnią zakładką na kolorowym kole na stronie głównej jest ‘Budynek klubowy’. Kliknięcie w nią przeprowadzi gości przez dział Klubu Fruit of the Loom na stronie głównej firmy. Tutaj goście otrzymają dostęp do ‘szafki’ wypełnionej narzędziami wsparcia marketingowego, które pomogą im promować własne firmy i projekty o tematyce piłkarskiej. Do tych narzędzi należy nowy elektroniczny szablon piłkarski. Członkowie Klubu Fruit of the Loom będą mogli zastosować ten szablon bezpłatnie do stworzenia własnych elektronicznych szablonów dzięki tematyce piłkarskiej udostępnionej przez Fruit of the Loom. Będą mieli oni opcję dodania własnego znaku firmowego i szczegółów kontaktowych oraz wysłania gotowego szablonu piłkarskiego do adresowych baz danych dla promocji swych firm.
“Olbrzymia światowa popularność międzynarodowych turniejów piłkarskich daje niezliczone możliwości sprzedaży odpowiednio udekorowanej odzieży. Wierzymy, że nasza mini-witryna pomoże naszym klientom maksymalnie skorzystać z takich okazji i celnie trafiać w odzieży Fruit of the Loom tego lata,” powiedziała Joanne Lewis, kierownik działu marketingowego.