W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa.
Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń. Jak, jeszcze przed nawiązaniem współpracy, sprawdzić jego wiarygodność?
Umożliwia to powołany w tym celu program INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND, czyli wykaz firm, które nie są polecane na rynku produktów reklamowych. Pozwala on zweryfikować rzetelność i uczciwość firm z branży, a tym samym ocenić ryzyko kooperacji z różnymi podmiotami z rynku.
To jednak nie jedyne zalety INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND – jest to również skuteczne narzędzie do polubownego załatwiania spornych spraw.
Jak pokazuje doświadczenie oraz statystyki, wezwanie do zapłaty z adnotacją o umieszczeniu firmy na liście NOT RECOMMEND procentuje sprawnym odzyskaniem należności.
Potwierdzają to kwoty – w ciągu 9 lat funkcjonowania wykazu odzyskanych zostało 3907398,27 zł Zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy i sprawdź szczegóły na stronie www.notrecommend.com.