Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Wirtualne stoisko 4.0 Extend Vision

25.09.2018


Jak będą wyglądały targi i stoiska przyszłości? Odpowiedź jest prosta: Wirtualne Stoisko 4.0- nowość stworzona przez krakowską firmę Extend Vision.

Stoisko 4.0 Extend Vision dzięki nowoczesnej technologii VR dodaje wartość dla wystawiających się na targach firm- które zaskakują swoich klientów tym jak dużo mają do im pokazania.

Nie od dziś wiadomo, że technologia VR to przyszłość zarówno targów jak i handlu, biznesu a nawet edukacji. Na czym ona polega? Po założeniu specjalnych okularów wybraniec „przeniesiony” zostaje np. do pustego pomieszczenia. …a przynajmniej tak mu się wydaje. Nagle jego oczom ukazują się ściany, niekonwencjonalna podłoga, świecące eksponaty, meble. Można do nich podejść, oglądnąć ze wszystkich stron, a nawet „unieść” i „rzucić”. Po naciśnięciu wirtualnego przycisku włączają się podświetlane logotypy, film reklamowy. Dla szukających jeszcze większych wrażeń zarezerwowany jest portal, przenoszący w nieoczekiwane zakątki Krakowa. Stoisko 4.0 Extend Vision to zaledwie wstęp do początek wirtualnego wystawiennictwa przyszłości. Nawet na kilku metrach stoiska można pokazać obiekty o zarówno nieograniczonych gabarytach, jak i ilościach. A ogranicza nas tylko wyobraźnia. Na stoisku 4.0 Extend Vision wszystko jest możliwe.

Czy to oznacza koniec targów jakie znamy? Na pytanie odpowiada pan Jacek Kisiała wiceprezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego. „Wirtualny świat z pewnością zadomowi się na targach. W końcu VR jest to po prostu oferowanie klientowi czegoś w zupełnie nowy sposób. Realne targi tylko na wirtualności zyskają, gdyż relacje międzyludzkie i bezpośrednie kontakty z klientami były, są i zawsze będą istotą targów.”

Dla polskich firm ta nowa technologia to krok w przyszłość, nowy wymiar prezentacji firmy klientowi. Stoisko 4.0 Extend Vision za swoją innowacyjność zostało nagrodzone Złotym Medalem.