Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Who is who – Zofia Smełka-Leszczyńska

17.11.2020

Funkcję chief creative strategist w agencji Hill+Knowlton Strategies objęła Zofia Smełka-Leszczyńska. Na tym stanowisku odpowiada za nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek, a także wsparcie klientów w wyborze oraz wdrożeniu pozycjonowania kulturowego. Do jej zadań należy również udział w tworzeniu i wdrażaniu produktów w ofercie H+K, jak Smarter+, tj. oferty zastosowania nauk behawioralnych w public relations. Zofia Smełka-Leszczyńska posiada ponad 13 lat doświadczenia marketingowego, zarówno w obszarze strategii i badań jakościowych, jak i kreacji wielokanałowych kampanii. Jest doktorem kulturoznawstwa oraz magistrem psychologii. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie projektowania usług. Jest autorką książki „Usunąć do 30 dni. Semiotyka polskich plakatów wyborczych” (Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2020).

 

ZDJĘCIE I INFORMACJE UDOSTĘPNIONE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI STRONY MARKETINGPRZYKAWIE.PL

 

Materiał ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ.