Do agencji digital marketingowej WebTalk dołączył Michał Wolfram. Sprawuje pieczę nad działem mediów. Do jego obowiązków należy nadzór implementacji mediaplanów jako integralnej części strategii komunikacyjnej i kreatywnej, a także podnoszenie kompetencji zespołu mediowego, jakości oferowanych usług i poszerzanie oferty WebTalk o aktywności wykorzystujące niestandardowe kanały w kampaniach. Z branżą komunikacji Michał Wolfram związany jest od ponad 8 lat. Wcześniej współpracował m.in. z agencjami VMLY&R (gdzie rozwijał ścieżkę kariery od stanowisk specjalistycznych po managerskie) i Kerris (jako performance marketing lead). Wśród nagrodzonych projektów, które realizował, można wyróżnić kampanię wprowadzającą na rynek Mazdę MX-30, która zdobyła brązową statuetkę Effie.
ZDJĘCIE I INFORMACJE UDOSTĘPNIONE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI STRONY MARKETINGPRZYKAWIE.PL
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ