We wrześniu stanowisko dyrektorki sprzedaży i marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk. Zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka zarządu, a także dyrektora marketingu i sponsoringu. Marta Jończyk jest związana z branżą reklamową od przeszło 20 lat, a ostatnio pracowała dla agencji Ogilvy. Była odpowiedzialna za wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla Żabki, jak i brała udział w projektach dla Mondelez. Doświadczona menedżerka prowadziła zespoły sprzedażowe w Onecie, TVN oraz Polsacie. Dbała o długotrwałe i dobre relacje z domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Jest członkinią zarządu jednej ze szkół podstawowych Społecznego Towarzystwa Oświatowego.
ZDJĘCIE I INFORMACJE UDOSTĘPNIONE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI STRONY MARKETINGPRZYKAWIE.PL
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ https://giftsjournal.pl/wp-content/uploads/2024/10/GJP82-light.pdf