Na stanowisku dyrektora sprzedaży rynku Polska Imperial Tobacco Polska zasiadł Bojan Stoevski, które przez ostatnie 3 lata był szefem rynku czeskiego. Wprowadził do sprzedaży, a także rozwijał pośród konsumentów tzw. produkty nowej generacji, czyli e-papierosy marki Blu, jak również podgrzewacze tytoniu marki Pulze. Z Grupą Imperial Brands związany jest od 10 lat. Swoją karierę rozpoczął od funkcji managera HoReCa i aktywacji w Macedonii. Znajomość regionu Europy Środkowo-Wschodniej zawdzięcza pracy dla takich krajów jak Polska, Czechy, Węgry i Słowacja. Bojan Stoevski ukończył zarządzanie w e-biznesie na Uniwersytecie św. Cyryla i Metodego w Skopje, w Macedonii Północnej.
ZDJĘCIE I INFORMACJE UDOSTĘPNIONE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI STRONY MARKETINGPRZYKAWIE.PL
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ