Do agencji komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group dołączyła Anna Janiszewska, obejmując stanowisko head of corporate communications & public affairs. Będzie odpowiedzialna za realizację obecnych projektów agencji z zakresu komunikacji korporacyjnej, jak również za rozwój działu, a także zakresu jego kompetencji. Anna Janiszewska jest ekspertką w obszarze strategicznego doradztwa komunikacyjnego, zarządzania reputacją i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami oraz liderami opinii. Ma 10-letnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii PR, które łączą komunikację korporacyjną z PR produktowym i działaniami public affairs. Specjalizuje się również w projektowaniu i wdrażaniu programów edukacyjnych w ramach działań CSR oraz współpracy z czołowymi organizacjami pozarządowymi w Polsce.
ZDJĘCIE I INFORMACJE UDOSTĘPNIONE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI STRONY MARKETINGPRZYKAWIE.PL
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ