Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Who is who – Agnieszka Wrońska

04.03.2025

Agnieszka Wrońska objęła nowo utworzone stanowisko senior strategist w Ro (daw. Remarkable Ones). Do jej obowiązków należy tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji. Przez wiele lat Agnieszka Wrońska była związana z sektorem dóbr luksusowych w branży fashion, co dało jej umiejętność patrzenia z perspektywy klienta. Posiada również doświadczenie agencyjne – w Come Creations Group zajmowała się szeroko pojętym PR-em: od media relations, przez CSR, po personal branding. Realizowała projekty dla takich marek jak Autenti, Instytut Matki i Dziecka, BWT, Wtórpol i Fundacja Eco Textil.

ZDJĘCIE I INFORMACJE UDOSTĘPNIONE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI STRONY MARKETINGPRZYKAWIE.PL

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ https://giftsjournal.pl/wp-content/uploads/2025/01/GJP83-light.pdf