Tomasz Barudin, TEXET POLAND
Który z produktów promocyjnych z Waszej szerokiej oferty jest Pana ulubionym?
W ofercie TEXET Poland mamy wiele ulubionych produktów… 🙂 Jeśli miałbym wybrać tylko jeden, to stawiam na bluzę PARKWICK marki Harvest, funkcjonalna bluza „double face”.
Czy w 2024 roku też planujecie serię webinarów z cyklu TEXET Expert Hub?
Tegoroczny cykl webinarów okazał się strzałem w dziesiątkę, a to za sprawą trafnie dobranej tematyki cyklu, doboru partnerów medialnych oraz ekspertów w zakresie B2B. W 2024 roku na pewno powtórzymy cykl, zapraszając nowych ekspertów w obszarze tematów B2B.
Od dawna bierzecie udział w akcji „Posadzimy drzewa”?
Inicjatywa urodziła się wraz z wprowadzeniem w 2021 roku do oferty TEXET ekologicznej odzieży skandynawskiej marki COTTOVER, która jako nieliczna na rynku może pochwalić się pełną gamą ekologicznych certyfikatów. Sukcesywnie do programu dodajemy również nowe produkty z marki Harvest czy Cutter&Buck, które są wyprodukowane z ekologicznej bawełny oraz poliestru z recyklingu. Agencje reklamowe, wybierając naszą ekologiczną odzież, mogą wygenerować dla swoich klientów certyfikat z liczbą posadzonych drzew.
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ https://giftsjournal.pl/wp-content/uploads/2024/01/GJP80-online.pdf