Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Telemarketing skrojony na miarę – zadzwonimy.com

26.11.2023

Aby trafić z ofertą do ściśle zainteresowanych odbiorców, potrzeba przemyślanej kampanii i fachowej realizacji. To właśnie zapewniają doświadczeni specjaliści GJC – usługa telemarketingu na miarę potrzeb ZADZWONIMY.com pozwala dotrzeć tam, gdzie zawodzą „bezosobowe” formy. Bezpośredni telefoniczny kontakt z klientem daje szansę na wygenerowanie wartościowych leadów i wzrost konwersji, a także – to, co najważniejsze – zwiększenie sprzedaży.

Skuteczna promocja firmy w Polsce i całej Europie

Jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku? To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców, którzy próbują różnych sposobów promocji swojego biznesu. Trzeba jednak pamiętać, że zwrócenie na siebie uwagi to dopiero pierwszy krok. Drugą ważną kwestię stanowi dotarcie do odpowiedniej grupy osób – czyli takich, które są realnie zainteresowane naszym produktem lub usługą. W tym miejscu pojawia się skrojona na miarę potrzeb usługa telemarketingu realizowana przez GJC International, dostępna na stronie zadzwonimy.com.

Wnikliwy proces przygotowania kampanii zaczyna się od rozmowy z klientem oraz dokładnej analizy zapotrzebowania. Na tej podstawie sprecyzowana zostaje cała strategia działania, która obejmuje m.in. opracowanie skryptu rozmowy oraz maila wysyłanego po niej, przygotowanie systemu teleinformatycznego, wyznaczenie optymalnego terminu realizacji, rekrutację oraz przeszkolenie pracowników z prezentowanej oferty itd. Kompleksową i profesjonalną obsługę uzupełniają codzienne raporty ze szczegółami wykonywanych połączeń w formie Excel.

4 pakiety usług telemarketingu do wyboru

Spersonalizowany telemarketing może realizować różne cele. Dlatego decydując się na obsługę doświadczonych praconików GJC, można wybrać dowolny z 4 pakietów (z opcją dostosowania do indywidualnych potrzeb):

  • Pakiet SONDAŻE I ANKIETY – przeznaczony dla przedsiębiorców, którzy chcą poznać preferencje użytkowników lub firm, zdobyć opinie o produktach lub o marce. W codziennym raporcie zawierają się: nazwa firmy, numer telefonu, odpowiedź na zadane pytanie.

  • Pakiet ZAPROSZENIA – realizowany w celu pozyskania uczestników konferencji, eventów, targów, wydarzeń firmowych itp. Polega na telefonowaniu do klientów i zaproszeniu na wydarzenie. W raporcie klient otrzymuje nazwę firmy, numer telefonu, zainteresowane lub niezainteresowane osoby/firmy, powody braku zainteresowania (opcjonalnie), adres mailowy (tylko w przypadku zainteresowanych).

  • Pakiet PROMOCYJNY – jest to opcja dla wszystkich, którym zależy na wzmocnieniu działań promocyjnych firmy. Obejmuje telefonowanie do firm oraz promocję marki, produktu czy oferty produktowej, jak również na pytaniu o zainteresowanie ofertą. Raport wyszczególnia nazwę firmy, numer telefonu, zainteresowanie lub niezainteresowanie ofertą, ewentualne powody braku zainteresowania, osobę kontaktową (tylko w przypadku zainteresowanych), adres mailowy.

  • Pakiet OFERTOWY – polega na telefonowaniu do firm oraz promocji marki, produktu lub oferty produktowej, a ponadto na dotarciu do osób decyzyjnych, które podejmują decyzje zakupowe. Telefonowanie odbywa się w dwóch krokach – pierwszy składa się z Pakietu Promocyjnego, a drugi obejmuje telefonowanie do firm tylko zainteresowanych, z którymi potwierdzamy dalsze zainteresowanie ofertą oraz przekazujemy kontakt do przedstawiciela firmy (3 skuteczne próby). W codziennie raporcie klient otrzymuje dane o nazwie firmy oraz telefon, informacje o zainteresowaniu i ewentualnej dacie kontaktu, firmy niezainteresowane i ewentualne powody niezainteresowania, osobę kontaktową, adres mailowy, informacje o braku kontaktu.

Powody, dla których warto zaufać specjalistom GJC

Na skuteczność podejmowanych działań w dużej mierze wpływa doświadczenie. GJC International już od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją biznesową. Początkowa specjalizacja na rynku reklamy i poligrafii pozwoliła stworzyć solidny fundament oraz renomę zaufanego partnera w biznesie. Dzięki temu obecna działalność GJC, skupiona na wspieraniu firm z różnych branż w ich rozwoju, charakteryzuje się wysoką efektywnością oraz dopasowaniem do indywidualnych potrzeb klienta.

Na wysokie wyniki w realizowanej usłudze telemarketingu przekłada się wieloletnia praktyka w organizacji, a także zapraszaniu na wydarzenia i imprezy targowe, potwierdzona corocznym wzrostem liczby zwiedzających. Fachowcy GJC codziennie realizują setki połączeń, a łącznie wykonali ponad milion telefonów. Umiejętność dopasowywania się do zapotrzebowania, jak również oczekiwań i budżetu klienta sprawia, że świadczony telemarketing zadzwonimy.com jest zawsze skrojony na miarę.

Sprawdź szczegóły na stronie zadzwonimy.com!

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ