Targi od lat s¹ idealn¹ okazja do tego, by b³yskawicznie poznaæ rynkowe nowoci i nawi¹zaæ bezcenne kontakty. Teraz sta³y siê tak¿e tematem planszowych rozgrywek. Krakowska firma Extend Vision stworzy³a pierwsz¹ na rynku grê „Targi. Taktyka. Okazja”, w której g³ównym polem zmagañ jest… hala targowa!
Odwiedzaj stoiska i obierz taktykê!
Gracze rozpoczynaj¹cy rozgrywkê wcielaj¹ siê w goci targowych, których zadaniem jest odwiedzanie stoisk, przegl¹danie katalogów, korzystanie z okazji oraz opracowanie taktyki zdobycia jak najwiêkszej liczby punktów. Dziêki prostym zasadom oraz zastosowaniu wielu elementów rozrywkowych gra Targi.Taktyka.Okazja z pewnoci¹ znajdzie zwolenników równie¿ wród osób niezwi¹zanych bezporednio z bran¿¹ wystawiennicz¹.
Dobry humor sprzyja interesom.
Podczas tworzenia gry zale¿a³o nam na tym, by pokazaæ, ¿e do tematyki targowej mo¿na podchodziæ na weso³o – t³umaczy Jacek Kisia³a, autor gry. Chcielibymy zintegrowaæ rodowisko podczas wspólnych rozgrywek i przede wszystkim dobrze siê przy tym bawiæ – dodaje.
Autorskie projekty stoisk targowych.
Gra stanowi nie tylko przyjemn¹ lekcjê poznawania mechanizmów, którymi rz¹dz¹ siê imprezy targowe, ale tak¿e prezentuje szerokie spektrum mo¿liwoci wystawienniczych. Na planszy znalaz³y siê autorskie projekty stoisk stworzone przez projektantów z Extend Vision – mog¹ce staæ siê przydatn¹ inspiracj¹ dla osób planuj¹cych udzia³ w targach.
Szczegó³owe informacje na temat gry: www.gratargowa.pl, www.facebook.com/gratargowa