Przed nami kolejna edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Siedemnaste spotkanie specjalistów z branży odbędzie się 10-12.02.2021 r. w Nadarzynie k. Warszawy. Prace nad organizacją wydarzenia trwają, a do listy przygotowań dodane zostały punkty związane ze wzmożonym bezpieczeństwem i komfortem wystawców i gości.
Poza dodatkowymi rozwiązaniami wprowadzanymi dla ochrony uczestników, można też spodziewać się dużego popisu kreatywności wśród samych przedstawicieli branży reklamowej. Hasłem przewodnim RemaDays Warsaw 2021 jest w końcu „KreaTYwni. Otwarci na nowe”. Wydaje się, że to najlepiej odwzorowuje obecny kierunek branży, która aby odnaleźć się w nowych realiach, musi ponownie zdefiniować potrzeby rynku i wyjść im naprzeciw w kreatywny, otwarty sposób.
KreaTYwni wychodzą naprzeciw wyzwaniom
Bez wątpienia sytuacja związana z pandemią wirusa COVID-19 wpłynęła na każdą branżę. Jednak w szczególnie trudnej sytuacji znaleźli się przedstawiciele rynku reklamowego. Wiele firm odczuło skutki spowodowane zwolnieniem gospodarki przez lock down, ale też wielu przedsiębiorców podjęło działania, aby dostosować się do nowych okoliczności. Ponowna analiza potrzeb rynku i zmiana sposobu funkcjonowania oraz zakresu oferty pozwoliły odnaleźć się w zmienionej rzeczywistości i przetrwać trudny czas.
To właśnie w tym przejawia się kreatywność branży reklamowej – stawianie na pierwszym miejscu potrzeb klientów, wsłuchiwanie się w opinie z rynku i pobudzanie do działania stanowią główny przekaz najbliższych targów RemaDays Warsaw 2021. Sławomir Giefing, prezes GJC International i organizator targów RemaDays Warsaw, przybliża ideę nowego projektu:
My jako zespół RemaDays chcemy wyrazić, że potrzeby klientów są na pierwszym miejscu. Wsłuchujemy się w różne opinie z rynku, dlatego przygotowaliśmy przekaz, w którym chcemy zaprezentować nową rzeczywistość. Motyw i hasło KREATYWNI to wyjście naprzeciw trudnej sytuacji, która ma miejsce w związku z pandemią. Ten projekt ma pobudzać i zachęcać każdego uczestnika branży do działania i otwarcia się na nowe wyzwania.
RemaDays Warsaw 2021 pod znakiem kreatywności i otwartości
Nowa komunikacja targów RemaDays Warsaw została dostosowana do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Odzwierciedla pełen wyzwań czas, który możemy wykorzystać, stając się bardziej otwartym na nowe. To o tyle ważne, że popularnie zwana przez uczestników „Rema” od wielu lat wspiera branżę reklamową, i nie inaczej będzie w przyszłym roku. Już na etapie przygotowań planowane są rozwiązania, które zapewnią ochronę i komfort, a także najlepsze warunki do prezentacji nowości produktowych oraz innowacyjnych pomysłów firm z branży.
Podczas przygotowań do RemaDays 2021 rozmawiamy z naszymi klientami, pragniemy na nowo wsłuchać się w potrzeby i na tej podstawie wdrażać nowe rozwiązania targowe. Nowy motyw graficzny i hasło targów to pierwszy krok w długim maratonie przygotowań do kolejnej edycji i sukcesywnie w nowy sposób realizowanych projektów, o których będziemy informować Państwa na bieżąco – mówi Sebastian Ząbek, szef działu organizacji targów.
Bezpieczne kontakty osobiste
Ideą imprezy wystawienniczej jest oczywiście budowanie osobistych relacji z klientami i docieranie do nowych odbiorców. To również kluczowe zadanie dla menedżerów sprzedaży każdej firmy działającej w sektorze B2B. Trwająca w tym roku pandemia, która znacząco ograniczyła, a nawet na pewien czas wyeliminowała możliwości osobistego kontaktu z kontrahentami, pokazała, jak trudno prowadzić biznes bez tych podstawowych narzędzi. Odbywane wcześniej na co dzień rozmowy „face to face” zostały zastąpione ustaleniami online, które – choć też skuteczne – to jednak nie dają takich możliwości tworzenia oraz podtrzymywania relacji handlowych jak spotkania bezpośrednie.
Warto więc wykorzystać możliwość nawiązania wielu nowych kontaktów biznesowych w jednym miejscu i umocnienia już istniejących więzi z partnerami, jaką dają targi RemaDays Warsaw 2021. Poprzez spotkania osobiste, zaaranżowane w profesjonalnych i w pełni bezpiecznych warunkach, można zbudować trwałe relacje oraz poznać oczekiwania i potrzeby klientów.
Spotkajmy się 10-12 lutego 2021 roku w Nadarzynie
Siedemnasta edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw tradycyjnie odbędzie się w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie koło Warszawy. Zaplanowana w dniach 10-12 lutego 2021 roku impreza da okazję do poznania szerokiej i kreatywnej oferty rynku, która zostanie zaprezentowana w 3 sektorach targowych – Gifts & Textile, Sign & Visual oraz Tech & Print. Producenci, importerzy i dystrybutorzy upominków, a także dostawcy usług z zakresu komunikacji wizualnej oraz druku, będą mieli szansę dotrzeć do ściśle zainteresowanych ich ofertą odbiorców z kraju oraz zagranicy.
Poszczególne sektory targowe przeznaczone są dla firm działających w wymienionych obszarach:
Gifts & Textile łączy branżę upominków i tekstyliów reklamowych z rynkiem opakowaniowym. W sektorze tym można zapoznać się z możliwościami firm wyspecjalizowanych w produkcji oraz dystrybucji upominków promocyjnych, a także dostawców odzieży reklamowej, sportowej, roboczej czy medycznej, jak i usług tekstylnych. Swoją ofertę zaprezentują też producenci opakowań fasonowych, klapowych i kaszerowanych, kartonów, puszek oraz materiałów samoprzylepnych itp. Dzięki takiemu ujęciu w jednym miejscu znajdziemy wszystko, co składa się na idealne upominki i tekstylia reklamowe wraz z ich równie ważną oprawą.
Sign & Visual zapewnia przestrzeń m.in. dla dostawców z kategorii POS oraz POP & display. Znajdziemy tu systemy wystawiennicze i totemy, ścianki, gabloty reklamowe, standy, rollupy i banery oraz wiele innych. To również miejsce dla wystawców z dziedziny reklamy świetlnej, zewnętrznej oraz wewnętrznej, jak i firm oferujących rozwiązania i systemy do organizacji imprez i eventów (w tym namioty, meble eventowe czy standy). Przemierzając alejki sektora Sign & Visual zwiedzający będą mieli okazję zapoznać się też z rozbudowaną ofertą wystawców tworzących rozwiązania reklamowe, które opierają się na przekazie fotograficznym, a także dostawców specjalizujących się w reklamie zewnętrznej (billboardy, szyldy, kasetony, reklama mobilna i pneumatyczna itd.).
Tech & Print to z kolei miejsce dla specjalistów od usług druku – zarówno offsetowego, jak i cyfrowego, sitodruku, tampodruku, haftu, termotransferu, a także druku wielkoformatowego, znakowania czy uszlachetnień. W sektorze tym zaprezentowane zostaną nowoczesne maszyny do znakowania, hafciarki, maszyny poligraficzne, frezarki i wiele innych. Wachlarz możliwości Tech & Print poznamy również po szerokiej ofercie firm specjalizujących się w rozwiązaniach informatycznych dla reklamy typu aplikacje mobilne, wirtualna rzeczywistość i najnowsze technologie.
Zorganizowana przestrzeń biznesowa znacząco ułatwi dotarcie do firm, które, wychodząc naprzeciw nowym potrzebom rynku, zaprezentują wiele innowacyjnych produktów i usług w ramach poszczególnych działów. Pozostając otwartym na nowe, będzie można zebrać cenne inspiracje oraz wyjść z ofertą do szerokiego grona odbiorców z branży reklamowej.
Do zobaczenia 10-12 lutego 2021 r. na targach RemaDays Warsaw 2021!
Autor: Joanna Kłossowska
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ.