Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Targi RemaDays Warsaw 2018 rozpoczęte

07.02.2018

W centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO wystartowała 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays. Przez trzy dni zwiedzający będą mieli okazję podziwiać osiągnięcia wystawców w dziesięciu sektorach targowych. Pierwszy dzień największej imprezy branżowej w Europie Środkowej pokazał, że tegoroczne spotkanie specjalistów będzie pod każdym względem udane.

Warszawska impreza co roku cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Po raz kolejny swoją ofertę prezentuje ponad 800 wystawców z Polski i świata. Stała chęć rozwoju imprezy powoduje, że organizator wprowadza udogodnienia mające podnieść jakość targów i komfort odwiedzających. Podczas tegorocznej edycji dla wszystkich gości RemaDays przygotowano aplikację na telefon, która ułatwia poruszanie się po halach targowych. Dzięki temu programowi łatwiejszy stał się przegląd wydarzeń odbywających się podczas warszawskiej imprezy. Przy rejestracji oraz w punktach informacyjnych każdy otrzymał specjalne wydanie katalogu produktowego „Adbox” – informatora zawierającego produkty firm z branży, a także praktyczne wskazówki dotyczące imprezy, informacje o punktach gastronomicznych i Relax Zone, przegląd targowych nowości. Wzorem lat ubiegłych na wszystkich, którzy zdecydowali się na odwiedzenie stolicy Polski, na dworcu kolejowym Warszawa Centralna i na lotnisku Chopina czekają specjalne autobusy, które szybko i sprawnie dowiozą gości pod sam kompleks wystawienniczy. Na przystankach końcowych można skorzystać z pomocy hostess. Natomiast na osoby, które postanowiły dotrzeć do Nadarzyna samochodem, czeka prawie 7 000 miejsc parkingowych.

Inauguracyjny dzień RemaDays Warsaw 2018 był także początkiem towarzyszącego targom RemaCongress. Dziś ważnym punktem kongresu był wykład Roberta Korzeniowskiego: „Od zwycięstwa do mistrzostwa, czyli o dylematach w drodze na Olimp”. Prelekcja czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Ponadto zwiedzający mogli wziąć udział w bezpłatnych wykładach odbywających się w dwóch salach konferencyjnych.

Środa to także pierwszy dzień targowych emocji konkursowych. Wyłonieni zostali laureaci prestiżowego konkursu na innowacje The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy z dumą mogą prezentować przyznane im złote, srebrne lub brązowe medale. Wręczone zostały także wyróżnienia w konkursie na najlepsze gadżety roku – Gifts of the Year – przyznane w głosowaniu online. Podczas trwającego Wieczoru Wystawców rozstrzygnięto konkurs na najlepsze firmy w branży – Korony Reklamy 2018. Więcej informacji w relacji RemaTV.

Jak zwykle ogromne emocje towarzyszą Loterii dla zwiedzających. W tym roku nagrodą jest 6 000 zł do wykorzystania w sieci sklepów sportowych Decathlon. Aby wziąć udział w losowaniu cennej nagrody, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny zlokalizowanej na stoisku organizatora i… poczekać na czwartkowe rozstrzygnięcia.

O godzinie 20:00 w klubie Hulakula rozpocznie się wspomniany wyżej Wieczór Wystawców. Gwiazdą muzyczną wieczoru jest zespół Varius Manx z Kasią Stankiewicz.