Zastanawiają się Państwo, co spowodowało, że już tak duża liczba firm obdarzyła nas swoim zaufaniem?
Z dumą informujemy, że choć nasza przygoda związana z organizacją imprez targowych rozpoczęła się 8 lat temu, podczas tegorocznych edycji, targi RemaDays Warszawa i RemaDays Kijów przyciągnęły w sumie ponad 600 wystawców. Wciągu tego okresu, rynek, jego strukturę, potrzeby oraz specyfikę udało nam się poznać w najwyższym stopniu. Sukcesem, który wynika z naszego długoletniego doświadczenia jest fakt, iż nasza firma jest w tej chwili organizatorem trzech imprez targowych sygnowanych marką RemaDays. Pragniemy podkreślić, że targi RemaDays Europe w swoim założeniu skierowane są do 60 % rynku, który nie jest skupiony wokół targów PSI.
Targi RemaDays Warszawa to obecnie nasza największa impreza targowa. Podczas ostatniej edycji, która odbyła się w dniach od 2 do 4 lutego 2011, 530 wystawców prezentowało swoje produkty 11 tys. zwiedzającym.
W dniach 9-11 lutego 2011 odbyła się druga edycja targów RemaDays Kijów, podczas której swoje produkty i usługi eksponowało ponad 100 wystawców, pojawiło się 2,5 tys. zwiedzających. Powodzenie tych imprez w dużej mierze przyczyniło się do rynkowego sukcesu marki RemaDays, a co za tym idzie sukcesu naszych klientów.
GJC Inter Media jako organizator poczuwa się do obowiązku inwestowania w rozwój branży artykułów promocyjnych. Targowy sukces mierzymy również w ilości zwiedzających chcących zapoznać się z ofertami naszych wystawców. W związku z powyższym nasz dział handlowy codziennie przeprowadza setki rozmów telefonicznych z naszymi potencjalnymi europejskimi partnerami biznesowymi.
Już dziś zapraszamy wszystkie zainteresowane firmy oraz wszystkich zainteresowanych tematyką branżową do wzięcia udziału w targach RemaDays Europe.
Pomysłodawcą i inicjatorem targów RemaDays jest prezes zarządu Sławomir Giefing. Od 17 lat związany z branżą reklamową, a następnie targową. Jest założycielem i jedynym udziałowcem firmy GJC Inter Media z siedzibami w Berlinie, Poznaniu i Kijowie. GJC Inter Media jest wydawcą magazynu Gifts Journal, właścicielem portalu Alladyn.net oraz programów SwB- Solidni w Biznesie i NR- Not Recommend.
RemaDays Warszawa – drugie co do wielkości targi artykułów promocyjnych w Europie odbywają się nieprzerwanie od 7 lat na terenie Expo XXI w Warszawie. RemaDays Warszawa to 530 wystawców i około 11 000 zwiedzających oraz takie wydarzenia jak RemaCongress, konkursy: Korony Reklamy i Gifts of the Year.
RemaDays Kijów – od dwóch lat na terenie Międzynarodowego Centrum Wystawienniczego w Kijowie odbywają się Międzynarodowe Dni Reklamy dla profesjonalistów. Ponad 100 wystawców prezentuje swoje usługi i produkty 2 500 zwiedzającym. W trakcie targów odbywają się takie eventy jak RemaCongress oraz konkursy skierowane do wystawców: Korony Reklamy i Gifts of the Year.
RemaDays Europe – odbędą się w dniach 9-11.01 2012 w Norymberdze. Spodziewanych jest około 300 wystawców i 10 000 zwiedzających. To jedyne targi w Europie odbywające się w Niemczech przeznaczone dla wszystkich ludzi branży artykułów promocyjnych.