Jest to wiodące w Europie miejsce spotkań i centrum innowacji w branży.W dniach 7-9 stycznia 2020 r. do Düsseldorfu przyjadą duże przedsiębiorstwa i organizacje, a także ważne osobistości z branży produktów promocyjnych. Paul Ballantone, prezes największego na świecie stowarzyszenia, podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat rynku amerykańskiego i wraz z kolegami chętnie odpowie na pytania i udzieli porad. Dzięki tym targom ponad 500 dyrektorów generalnych i przedstawicieli wysokiego szczebla stowarzyszeń i usługodawców tworzy sieci kontaktów. Wtedy to sieć PSI będzie obchodzić swoją sześćdziesiątą rocznicę, z przeprojektowanym salonem tylko dla członków, ekskluzywnym programem prezentacji i zrównoważonymi pomysłami na rozmowy biznesowe.
Wraz z PromoTex Expo i viscom, wydarzenie to będzie drugim przypadkiem w historii, gdy cały świat reklamy i sprzedaży połączy się pod jednym parasolem. Spodziewamy się udziału około 1000 wystawców, którzy zaprezentują wszystkie formy komunikacji dotykowej, tekstylnej i wizualnej dla branżowej publiczności dystrybutorów produktów promocyjnych, profesjonalistów z branży tekstylnej, producentów znaków informacyjnych, agencji i marketerów. Według naszych szacunków przyjedzie około 25 000 zwiedzających. Nie zapomnij: wszystkie trzy targi są otwarte wyłącznie dla członków PSI i ich wyznaczonych gości z branży.
Historie sukcesu z przeszłości i przyszłości
Żadne miejsce nie odzwierciedla historii, sukcesów i marzeń branży produktów promocyjnych tak imponująco, jak salon tylko dla członków w hali 9. Jako centrum handlowe branży, jest otwarte dla członków PSI i ich klientów na rozmowy w miłej atmosferze. Zarówno członkowie, jak i osoby niebędące członkami, znajdą tu dostosowane do potrzeb, spersonalizowane porady wraz z informacjami z branży. Tutaj odbędą się także uroczystości. Odwiedzający mogą skosztować urodzinowego tortu i przy okazji zdobyć pewne praktyczne doświadczenie. Wytwórca czekolady Chocolissimo będzie na nich czekać z indywidualnie zaprojektowanymi czekoladkami w różnych smakach, wszystkie z opakowaniami nawiązującymi do stylistyki PSI.
Merchandising, zrównoważony rozwój i ramy prawne
Każdy, kto szuka najnowszych danych rynkowych, nie będzie musiał wychodzić poza salon tylko dla członków: dzięki publikacjom takim jak PSI Industry Barometer i nowe badanie rynku artykułów promocyjnych w Europie, PSI utwierdza swoją pozycję jednego z największych dostawców krajowych i międzynarodowych informacji branżowych. Dodatkowo, forum prezentacyjne w salonie tylko dla członków ma na celu dostarczenie obszernego planu kształcenia ustawicznego z realnym, zorientowanym na świat wkładem ekspertów skierowanym wyłącznie do członków PSI.
Każdy dzień pokazowy będzie poświęcony konkretnemu tematowi. We wtorek będzie można dowiedzieć się wszystkiego o „Merchandisingu i Rynkach Specjalnych”, uzyskać wgląd w historię sukcesu kołdry Koltera „Tatort” opartej na długoletniej niemieckiej serii kryminalnej. Pierwszego dnia wydarzenia zwiedzający wysłuchają również opowieści o tym, jak powstaje artykuł merchandisingowy, od fazy pomysłu do gotowego produktu, dowiedzą się, czym różnią się produkty merchandisingowe od produktów promocyjnych, a także dowiedzą się, gdzie dystrybutorzy, finiszerzy i ich klienci mogą znaleźć okazje. Pozostałe dni skupiają się na mediach reklamowych, markach, łączeniu materiałów reklamowych i zrównoważonego rozwoju.
Jak uzyskać porady
Wybranie się na jedną z wycieczek tematycznych zorganizowanych w celu połączenia trzech pokazów to idealny sposób na odkrycie najważniejszych zagadnień dotyczących zrównoważonego rozwoju, merchandisingu, wykończenia tkanin i projektowania wnętrz. O zrównoważonym rozwoju, na przykład, można dowiedzieć się idąc trasą „Go Green”. Odwiedzający spotkają się ze zwycięzcami piątej edycji konkursu PSI Sustainability Awards 2019 oraz z różnymi wystawcami wytwarzającymi zrównoważone produkty tekstylne na targach PromoTex Expo. Szlak merchandisingu prowadzi do salonu tylko dla członków, a Forum 13 jest jednym z przystanków po drodze. viscom zaprasza odwiedzających do zapoznania się z maszynami i materiałami do wykańczania tkanin.
Ritter Sport w formacie PSI
Jakość. Czekolada. Kwadratowość. Wystawiając się po raz pierwszy na targach PSI na stoisku nawiązującym do jej klasycznej czekolady, firma Ritter Sport reprezentuje coraz większą grupę producentów marek, którzy podbijają dla siebie rynek produktów promocyjnych. Od ponad 100 lat czekoladowy gigant kojarzy się z jakością, nowoczesnością i szeroką gamą odmian. „Konsumenci, partnerzy biznesowi i klienci z branży produktów promocyjnych naprawdę to doceniają. Dlatego przyszłość segmentu biznesowego B2B postrzegamy w pozytywnym świetle”, mówi Sabine Kaspar, dyrektor zarządzający Ritter Sport ds. segmentu B2B.
Powiązania międzynarodowe
W hali 11 zbiorą się eksperci w dziedzinie produktów promocyjnych z całego świata. Paul Ballantone, prezes największego na świecie stowarzyszenia – Promotional Products Association International – i jego koledzy będą gotowi doradzać odwiedzającym i dzielić się spostrzeżeniami z rynku amerykańskiego. Europejscy przedstawiciele branży i stowarzyszeń handlowych zademonstrują również, że branża produktów promocyjnych jest silnie powiązana w całej Europie, a nawet na świecie. W strefie partnerów międzynarodowych producenci i dystrybutorzy produktów promocyjnych spotkają się z takimi firmami jak AIMFAP, AVIRSU, BPMA, FYVAR, IAPP i SBPR. Wszystkie stanowiska są doskonałymi miejscami do zapoznania się z odpowiednimi przepisami, trendami i kierunkami rozwoju.