W górnej części displaya, tuż przy toperze, została umieszczona specjalna rurka obrotowa, na której znajdują się informacje dotyczące różnych możliwości stylizacji włosów. Dzięki niej klient wchodzi w bezpośrednią interakcję z produktem i tym samym, otrzymuje większą motywację do podjęcia decyzji zakupowej.
Modularna konstrukcja displaya sprawia, że może być on zastosowany zarówno do prezentacji różnego rodzaju typów kosmetyków, jak i ich pozycjonowania w różnych krajach. Dzięki temu firma Unilever oszczędza czas niezbędny do projektowania displaya, redukuje koszty i złożoność przebiegu wszystkich procesów, a to z kolei jest korzystne zarówno ekonomicznie, jak i ekologicznie.
Ustawienie różnego rodzaju kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów na jednej półce displyowej wzmaga zakup większej ilości towaru.
Wprowadzenie produktu na rynek w lutym i marcu 2012 jest wspomagane całościową kampanią reklamową, w której tekturowe rozwiązanie POS Grupy STI stanowi jeden z jej elementów. Wykonany z tektury falistej, wysoce uszlachetniony system plakatowy został uzupełniony o specjalną wkładkę antypoślizgową, która chroni display przed niepożądanym działaniem wody.