Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Stylizacja włosów bez ograniczeń – kosmetyki „AXE Hair” zapraszają do wypróbowania produktu.

04.04.2012

Warszawa, 3.4.2012 – W celu wprowadzenia na rynek kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów „Axe Hair”, Grupa STI zaprojektowała dla firmy Unilever wyjątkowe rozwiązanie na display ze zintegrowaną sferą edukacyjną. W górnej części displaya, tuż przy toperze, została umieszczona specjalna rurka obrotowa, na której znajdują się informacje dotyczące różnych możliwości stylizacji włosów.  Dzięki niej klient wchodzi w bezpośrednią interakcję z produktem i tym samym, otrzymuje większą motywację do podjęcia decyzji zakupowej.

Modularna konstrukcja displaya sprawia, że może być on zastosowany zarówno do prezentacji różnego rodzaju typów kosmetyków, jak i ich pozycjonowania w różnych krajach. Dzięki temu firma Unilever oszczędza czas niezbędny do projektowania displaya, redukuje koszty i złożoność przebiegu wszystkich procesów, a to z kolei jest korzystne zarówno ekonomicznie, jak i ekologicznie.
Ustawienie różnego rodzaju kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów na jednej półce displyowej wzmaga zakup większej ilości towaru.

Wprowadzenie produktu na rynek w lutym i marcu 2012 jest wspomagane całościową kampanią reklamową, w której tekturowe rozwiązanie POS Grupy STI stanowi jeden z jej elementów.
Wykonany z tektury falistej, wysoce uszlachetniony system plakatowy został uzupełniony o specjalną wkładkę antypoślizgową, która chroni display przed niepożądanym działaniem wody.

Grupa STI jest wiodącym europejskim dostawcą w branży displayów i opakowań; dysponuje 14 zakładami produkcyjnymi w Niemczech, Australii, Anglii Polsce, Rumunii, Czechach i  na Węgrzech; zatrudnia 2000 pracowników. W 2011 roku obrót grupy wyniósł około 320 milionów euro. Klientami Grupy STI jest ponad połowa największych europejskich producentów towarów szybko-rotujących (FMCG), wiodące przedsiębiorstwa zajmujące się wytwarzaniem dóbr przemysłowych oraz koncerny handlowe, w tym dwadzieścia z 30 największych firm niemieckich.