Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Standing party PF Concept w Warszawie

30.08.2011

Nowa lokalizacja PF Concept znajduje się na II piętrze w nowo wyremontowanej XIX wiecznej kamiennicy. Na powierzchni 330 m2 znajdzie się aż 270 metrowa wzorcownie, sala konferencyjna, część biurowa i pełne zaplecze socjalne.

„Nasze biuro będziemy udostępniać klientom. Rezerwacji będzie można dokonać on-line na naszej stronie. Udostępniamy pełne zaplecze, kameralną atmosferę i to wszystko na wyłączność – w jednym czasie dla jednego klienta. Dodatkowo służymy fachową wiedzą i opieką zarówno klienta agencyjnego, jak i jego klienta końcowego” – mówi Ewa Więckowska z PF Concept.

W nowej siedzibie, tak jak we wszystkich biurach PF Concept, znajdzie się showroom. „Będzie można do niego przyjść z klientem, zaprosić na kawę, porozmawiać, dotknąć i obejrzeć wszystkie produkty”– zachęca Ewa Więckowska. Produkt będzie można zamówić na miejscu. Zostanie on dostarczony w ciągu 24 godzin.

Grand Opening nowego biura zbiegnie się z zaprezentowaniem nowego katalogu oraz oferty świątecznej PF Concept.

 


PF Concept jako organizacja o globalnym zasięgu posiada międzynarodową dystrybucję, oraz sieć handlowo-sprzedażową z biurami we wszystkich większych miastach w Europie. Na sukces sprzedażowy składają sie takie marki jak: MARKSMAN, AREKA, Best in Town, USBASIC, oraz licencje na produkty firm: Slazenger, Dunlop, Jamie Oliver, Pierre Balmain, Paul Bocuse, Laguiole, Case Logic, Wenger itp. PF Concept w swojej ofercie posiada ponad 8.000 szt produktów, które skierowane są do dystrybutorów na wszystkich pięciu kontynentach. Jakość oraz skuteczność produktów grupy PF Concept opiera się w dużej mierze na skutecznej kontroli jakości przeprowadzanej na końcowym etapie produkcji oraz dzięki zaawansowanym systemom logistycznym i dystrybucyjnym w Europie. Grupa Polyconcept zatrudnia ponad 2.800 osób na całym świecie.

Najnowsze wpisy