Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Rozwój zawodowy i szkolenia: Twoje KPI na PSI

05.12.2023

W dniach 9 – 11 stycznia czołowi eksperci na polu reklamy i sprzedaży z całego świata podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami na PSI Forum. Poruszone zostaną aktualne kwestie biznesowe – intensywnie, od strony praktycznej i w bezpośredniej konfrontacji z odwiedzającymi, na żywo w Dusseldorfie.

Nauka bezpośrednio od ekspertów, wymiana doświadczeń i nawiązywanie nowych kontaktów – oto recepta na sukces trzydniowego programu PSI Forum, w międzyczasie stałej już części wiodących targów w branży artykułów reklamowych w Europie. Profesjonalna oferta szkoleń ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy do zastosowań w codziennej pracy.

Szkolenia na najwyższym poziomie

Brak wykwalifikowanej siły roboczej, niestabilne łańcuchy dostaw i cyfryzacja – stojące przed nami wyzwania są ogromne. Wraz z nimi wyraźnie wzrasta zainteresowanie wysokiej jakości, dopasowanymi do potrzeb szkoleniami” – twierdzi dyrektor PSI Petra Lassahn w nawiązaniu do aktualnych trendów w największej europejskiej sieci artykułów reklamowych. „W celu utrzymania najwyższego poziomu naszej „misji edukacyjnej“ postanowiliśmy w 2024 roku postawić na międzynarodowy charakter naszego programu w PSI Forum.“

Środowisko edukacyjne: targi i więcej

Z satysfakcją pragniemy poinformować, że niemal połowa mających miejsce w dniach 9 – 11 stycznia wykładów odbędzie się w języku angielskim. Jest to odpowiedzią na fakt, że targi w Düsseldorfie w 2023 gościły odwiedzających z 75 krajów świata. W celu ułatwienia wyboru odpowiedniego kontentu podzieliliśmy nasze ekskluzywne wykłady na kategorie „wiedza praktyczna” i „zrównoważony rozwój”. Dodatkowo odbywać się będą poranki informacyjne, w których główną rolę odgrywać będą czołowi sprzedawcy z pierwszego kraju partnerskiego targów PSI – Holandii.

Zaplanuj Twoje szkolenia – te wykłady znajdują się już na agendzie

Do najważniejszych wydarzeń w temacie zrównoważonego rozwoju należą m.in. „Talking Supply Chain Transparency“ (Rozmowy o przejrzystości łańcucha dostaw), „Hauptsache die Lieferkette stimmt“ („Wszystko ważne, ale łańcuch dostaw najważniejszy”), „Design, Material, Herkunft? Was Kunden an Nachhaltigkeit lieben“ (Design, materiał, kraj produkcji? Co klienci kochają w zrównoważonym rozwoju) oraz „Nachhaltigkeit in der DNA: Wie StartUps mit innovativen Produktideen die Werbeartikelwirtschaft beflügeln“ (DNA zrównoważonego rozwoju: w jaki sposób innowacje startup-ów uskrzydlają branżę artykułów promocyjnych.

Odwiedzający będą mieli okazję do nabycia wiedzy praktycznej na wielu różnych płaszczyznach. Do już potwierdzonych wykładów prawnych należą m.in. „Produktsicherheit im Jahr 2024: Für jedes Produkt vorgeschrieben und immer anders“ (Bezpieczeństwo produkcji w 2024: dla każdego produktu coś innego) czy też „Der Markt der Fakes: Wie sich Unternehmen vor Plagiaten und Markenrechtsverletzungen schützen“ (Rynkowe podróbki – walka z plagiatami i ochrona prawna marki).

Dla początkujących i ekspertów: tematy związane z technologią, best cases, praktyczne ciekawostki

Na obszarze przyszłościowych tematów w zakresie cyfryzacji na PSI Forum odbędzie się m.in.: „Cyber Security for digital gadgets How to secure upcoming rules and regulations for connected products and how they are affected by the new requirements“ (Bezpieczeństwo w sieci gadżetów cyfrowych – sposoby zabezpieczeń odnośnie nadchodzących regulacji dla produktów działających w sieci, wpływ nowych wymagań) , „Product Compliance im Online-Shop. Wie sich Online-Shop-Betreiber vor Abmahnungen von Wettbewerbern, Abmahnanwälten oder Marktüberwachungsbehörden schützen“ (Zasady prawne w sklepie online – sposoby ochrony przed zgłoszeniami nieprawidłowości ze strony konkurencji, kancelarii adwokackich i organów nadzoru rynku) „KI verändert die Welt. Wie nutzt man Programme wie ChatGPT für die Themenfindung und Texterstellung“ (Sztuczna inteligencja zmienia świat. Sposoby wykorzystania oprogramowania typu ChatGPT do wyboru tematów i tworzenia tekstów.”

Uzupełnieniem programu będzie przedstawienie wiedzy praktycznej na przykładach inspirujących prezentacji best case (m.in. zielona koncepcja (Greenkeeper-Konzept) Eintracht Frankfurt) czy też zastosowania wiedzy praktycznej, jak m.in. „Veredelung von Werbeartikeln. Über die heutigen Möglichkeiten für die Werbeanbringung“ (Personalizacja artykułów promocyjnych. O aktualnych możliwościach reklamowych).

Pełny program PSI Forum znajdziesz na www.psi-messe.com.