W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo w najnowszym wydaniu?
5 września w Łodzi odbędzie się konferencja „Poligrafia wczoraj, dziś i jutro” połączona z jubileuszem 25 lecia miesięcznika Świat Druku i wydawnicictwa Polski Drukarz. Wydarzenie to bedzie doskonałą okazją do podsumowania działalności wydawnictwa oraz próbą spojrzenia w przyszłość, tę bliższą i tę dalszą, polskiej i światowej poligrafii. Podczas konferencji bedzie okazja do zapoznania sie z najnowszymi trendami w poligrafii oraz wysłuchanie ciekawych wystapień przedstawicieli z branży. Po wykładach odbędzie się uroczysty bankiet jubileuszowy. Więcej informacji na stronie Świata Druku.
11 września w Warszawie odbędzie się Google Day: Intensywne szkolenie jednodniowe. Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia dla e-marketerów, SEO, Google Ads, GDN i Analityka. Główne cele szkolenia to poznanie kluczowych narzędzi udostępnionych przez Google w sieci, prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a, analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google oraz strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm. Podczas szkolenia bedzie również okazja do dyskusji i wymiany swoich spostrzeżeń. Całe spotkanie poprowadzi Artur Maciorowski – Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wiecej informacji na stronie wydarzenia.
Firma Lucrum istnieje od 1993 roku. Początki produkcji kalendarzy były skromne: kilka formatów książkowych, dwa 13-planszowe, jeden rodzaj trójdzielnego. Obecnie pod marką Lucrum Kalendarze przygotowano ponad 120 kalendarzy ściennych, 10 biurkowych i 17 modeli kalendarzy książkowych w różnorodnych oprawach; do tego bogaty wybór notesów biznesowych i detalicznych (Lucrum Paper) oraz gier planszowych i karcianych (Lucrum Games). Swoje doświadczenie oraz kompetencje firma wykorzystuje by tworzyć praktyczne oraz możliwie najciekawsze wizualnie i najlepsze jakościowo produkty w atrakcyjnych cenach, przy produkcji prowadzonej wyłącznie w Polsce. Nawet na rynku kalendarzy nadal jest możliwe stworzenie czegoś nowego, niepowtarzalnego, a nawet zaskakującego. Potwierdza to najnowsza oferta Wydawnictwa Lucrum na rok 2019. Więcej informacji znajdą Panstwo na stronie internetowej wydawnictwa.