W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo w najnowszym wydaniu?
Ważnym elementem dobrze przygotowanej konferencji są gadżety reklamowe dla każdego z uczestników. Najwiekszą popularnością cieszą się artykuły biurowe, chociaż współcześnie coraz więcej osób decyduje się na gadżety elektroniczne oraz słodycze. Każdy upominek może jednak przynieść pożądany rezultat jeżeli tylko będzie on dobrze dopasowany do odpowiedniej branży. Pośrod gadżetów, które często pojawiaja sie podczas tego typu eventów są długopisy, torby, notesy, zakreślacze, powerbanki, pendrivy, kalkulatory, kubki czy czekoladki. Na rynku dostępnych jest wiele gadżetów reklamowych, które z powodzeniem mogą przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności firmy. Planując udział w konferencji najlepiej zlecić przygotowanie i druk naszych upominków profesjonalistom, aby były nienagannej jakości. Więcej można przeczytać w artykule na portalu opakowania.biz.
Konica Minolta opublikowała raport z badania przeprowadzonego w tym roku na branży dukarskiej. Badanie miało na celu zestawienie dwóch punktów widzenia: drukarni oraz klienta. Według drukarni, firmom, które składają zlecenia, zależy przede wszystkim na niskiej cenie i dotrzymaniu terminu. Okazuje się, że klienci widzą tę kwestię nieco inaczej i na pierwszym miejscu stawiają jakość usług, a następnie terminowość oraz czas realizacji zamówienia. Najważniejszym elementem we współpracy dla obu badanych grup jest szybki kontakt po złozeniu zamówienia. Badalo pokazało rownież, że ta branża gotowa jest na zmiany, które wynikają z obecnych trendów na rynku. Szczegółowe informacje na temat tego raportu na stronie konicaminolta.pl
Asgard od 25-lat działa w branży upominków reklamowych, niestrudzenie wytyczając nowe kierunki i trendy. Zlokalizowana w samym sercu Wielkopolski firma dysponuje magazynem na 3500 miejsc paletowych oraz własną, 800-metrową pracownią znakowania. W 2016 roku liczba pracowników Asgardu przekroczyła 100 i z roku na rok systematycznie rośnie. Ostatnie lata działalności to dalszy rozwój i promocja na rynki zagraniczne własnej marki „Blue Collection”. Dzisiaj firma dociera do klientów w 28 państwach całego świata.
Dedykowany opiekun handlowy, bogaty wachlarz nowatorskich gadżetów reklamowych, sprawdzony system logistyki oraz zgrany zespół profesjonalistów to największe atuty Asgardu.
Zobacz najnowsze wydanie Flesza
Więcej materiałów na: www.rematv.pl