Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

RemaDays Europe gra w trójkącie

17.02.2012

W porównaniu do RemaDays Warszawa, impreza w Norymberdze nie była aż tak duża. Należy jednak pamiętać, że polskie targi wypracowywały swój wysoki poziom przez kilka lat. Logicznym wydaje się więc zestawienie ich z pierwszą edycją warszawskich targów Rema. To porównanie ukazuje wiele podobieństw dobrze rokując na przyszłość.  
Globalna sytuacja gospodarcza jest trudna, dlatego rzadko powstają nowe targi, które są potrzebne by zasilać dobrą energią krwiobieg branży. RemaDays Europe zebrały wiele pozytywnych komentarzy  od zwiedzających. 90 % wystawców już teraz docenia wysiłki organizatorów i zamierza wziąć udział w kolejnej imprezie. Poziom wiarygodności wśród uczestników daje solidne podstawy do organizacji kolejnej imprezy.

Przede wszystkim wygoda

Zespół GJC Inter Media przez rok przygotowywał się do przeprowadzenia imprezy, której celem było skojarzenie przedsiębiorców z  ponad 20 krajów ze zwiedzającymi z całej Europy. Otwarta formuła imprezy, brak dodatkowych opłat oraz duża elastyczność organizatorów przypadły do gustu europejskim wystawcom, którzy nie sądzili, że uczestnictwo w targach może być tak proste i przyjazne. Kontakty poza biznesowe ułatwiają przedsiębiorcom wymianę doświadczeń na temat swojej działalności i przyspieszają decyzje o podjęciu współpracy. Są także miłą odmianą po okresie dużego wysiłku związanego z organizowaniem zabudowy, i załatwianiem spraw formalnych.   Ponad 300 wystawców po pierwszym dniu targowym znakomicie bawiło się w klubie INDABAHN na Gali Wystawców, w sercu Norymbergi. Impreza dała im możliwość wspólnego relaksu, przy muzyce, jedzeniu i lampce wina.

Zwiedzającym Porshe, wystawcom tytuły

Magazyn Gifts Journal zaprosił przedsiębiorców do udziału w konkursie Gifts of the Year. Przyznaliśmy 32 tytuły w siedmiu kategoriach. Zwiedzający oddali 650 głosów aby wybrać produkty, które najbardziej przypadły im do gustu. Karl H Franceschini z firmy Abraxa zajmującej się produkcją szufli do odgarniania śniegu z nadrukiem reklamowym, miał premierę swojego produktu właśnie na targach RemaDays Europe. Nowość, która przypadła do gustu zwiedzającym dała mu zwycięstwo w dwóch kategoriach- Produktach Promocyjnych do 50 Euro oraz najważniejszej TopDesign 2012. Tytuł Gifts of the Year daje przedsiębiorcom możliwość promowania swojego produktu na podstawie głosów ludzi związanych z branżą produktów reklamowych. Opinia profesjonalistów pozwala przedsiębiorcom oceniać w jakim kierunku warto podążać decydując się na dalszy rozwój produktów. Zwiedzający natomiast  mieli okazję zdobycia zestawu golfowego Porsche. Losowanie odbywało się każdego dnia targów. Spośród wizytówek gości, którzy wrzucili je do urny konkursowej Brand Manager RemaDays, Andrzej Szymkowiak wybrał  trzech zwycięzców, którzy opuścili  NürnbergMesse bogatsi o profesjonalne kije golfowe. Z rozmów przeprowadzonych po losowaniu wynika, że wszyscy dopiero rozpoczynają przygodę ze sportem gentlemanów. Prezent z pewnością zmobilizuje ich do nauki gry.
Organizatorom zależało również na inicjowaniu  rozmów o branży produktów reklamowych co udało się drugiego dnia targów, w trakcie Europejskiego Dnia Upominków Reklamowych. Przy lampce szampana, i w towarzystwie ludzi tworzących branżę rozmawiano o najważniejszych dla niej wydarzeniach z ostatniego roku.

Jeśli nie będzie końca świata, spotkamy się za rok

CEO GJC Inter Media Sławomir Giefing przyznaje, że jego zespół czuje się bardzo zmotywowany do dalszej działalności. Dwadzieścia osób, które cały rok pracowało by móc w trzy najważniejsze dni targowe być razem ze swoimi wystawcami stworzyło niepowtarzalną atmosferę na stanowisku GJC Inter Media.

„Ponad 90 % wystawców już teraz zadeklarowało chęć uczestniczenia w przyszłych targach. Mój zespół zebrał wiele cennych uwag, które wykorzystamy do udoskonalenia promocji i organizacji marki RemaDays. Wielu wystawców doceniło wysoką jakość zwiedzającego. Na nasze targi przyjechały wyłącznie osoby związane z branżą, co sprawiło że przedsiębiorcy ocenili zdobyte kontakty bardzo wysoko. Po targach jesteśmy bardzo zmotywowani do dalszego działania, a kolejna edycję RemaDays Europe planujemy na 7-9 stycznia 2013” deklaruje Sławomir Giefing.

Krzysztof Kogut