Reklama 2020, targi producentów reklam i ich klientów, odbędzie się w dniach 22-25 września 2020 w Expocentre w Moskwie. W związku z tegoroczną edycją targów, podczas której zauważyliśmy wzrost wystawców, produktów i zwiedzających, jesteśmy bardzo optymistycznie nastawieni do kolejnej odsłony. Podczas Reklamy 2019 swoje podukty zaprezentowało 237 wystawców i odwiedziło nas 17380 zwiedzających, co stanowi wzrost o odpowiednio 29% i 17,4%w porównaniu z edycją 2018. Pojawił się również program pomocniczy, który skupił się na produkcji materiałów promocyjnych, cyfowym marketingu oraz odbyła się konferencja poświęcona drukowi tkanin. Program składał się z 26 różnych zdarzeń, na które przyszło ponad 4000 osób.
Opierając się na informacjach od wystawców i zwiedzających Reklamy 2019, jesteśmy pewni, że zorganizowaliśmy targi reklamowe, które naprawdę zaspokoiły potrzeby profesjonalistów w branży.
Zadebiutowaliśmy podczas Reklamy 2019 i bardzo nam to pomogło. Targi znacznie się powiększyły, a my prezentowaliśmy wyposażenie HP Latex. W tym roku zaprezentowaliśmy nową serię szwów. Planujemy wystawić się również w przyszłym roku. Jakość profilu zwiedzających zwiększa się, stąd też wielu profesjonalistów, a to powoduje wzrost zainteresowania na kupno wieloformatowego wyposażenia.
Udział w Reklamie dał nam poważny impuls do promowania wyposażenia i nowych technologii.
– Mikhail Proskuryakov, Manager Rozwoju, HP Latex w Rosji/WNP
Reklama to targi z długą historią i ogromną ilością zwiedzających. Chcelibyśmy brać udział w odbywających się tutaj konferencjach, gdyż jest tam wielu interesujących mówców. Planuję wziąć udział w następnej edycji.
– Andrey Krylov, Prezes Zarządu Digital Agency SMM8
Oddział Roland DG w Rosji istnieje od ponad pięciu lat I zawsze brał udział w targach.
Tym razem podjęliśmy decyzję o zmianie fomatu naszego uczestnictwa i złamaniu tradycji demonstrowania wyposażenia. Wraz z CorelDRAW Russia postawiliśmy na dzielenie się doświadczeniem izmieniliśmy nasze stoisko w szkolną klasę. Pokazywaliśmy jak tworzyć układy, jak przygotować je do druku, a następnie demonstrowaliśmy obsługę drukarki. Brakło miejsc w klasach. Dla nas jako sprzedawcy Reklama jest potrzebna do promowania produktów, a Reklama główną, coroczną imprezą z uwagi na coraz lepsze wyniki na niej osiągane.
– Andrey Tsyganov, Manager Rozwoju Roland DG North Europe
Do zobaczenia podczasReklamy 2020 odbywającej się w dniach 22-25 września 2020 w Expocentre w Moskwie.