PAR BAKUŁA zakończył z sukcesem duży projekt, który objął zasięgiem trzy miasta w Polsce – Gdańsk, w którym mieści się siedziba firmy, Warszawę i Kraków.
Przeszkolone zostało ponad 240 osób pod kątem nowoczesnych metod poszukiwania nowych Klientów, a także docierania do dotychczasowych, którzy ze względu na trudny okres pandemii zmniejszyli lub wstrzymali całkowicie zakupy gadżetów reklamowych. Importer połączył to z prezentacją nowości, których w tym sezonie wprowadził naprawdę dużo.
Rozdane były także papierowe katalogi w jeżyku polskim ze świąteczną ofertą. Agencje reklamowe wyszły ze spotkania z bardzo dużą motywacją i na bieżąco chwalą się swoimi pomysłami na reaktywowanie sprzedaży. Sezon trwa, coraz więcej firm mówi o odmrożeniu środków na marketing i reklamę.
PAR BAKUŁA zamieścił na swoim kanale YouTube ponad 30 video referencji, które są najlepszym dowodem na to, jaki odbiór miały działania importera.
Jest światełko nadziei, że zbliżający się 2021 rok przyniesie nam ożywienie gospodarki, a także powrót do wszystkich imprez targowych i eventów, bez których teraz kuleje nie tylko branża reklamowa.
Wszystkie referencje można obejrzeć bezpośrednio pod linkiem
https://www.youtube.com/channel/UCorSbC2ELyZEwiHFkxjYn5Q