PSI FIRST: Okres składania aplikacji zostaje przedłużony do 31 grudnia
Równoległe wydarzenia: Po raz pierwszy równolegle będę odbywać się targi PromoTex Expo oraz viscom
Nowa oferta dla uczestników, zmodyfikowana forma nagrody oraz nowe równoległe wydarzenia: PSI 2019 przestawia się na inny kierunek. Dzięki jeszcze mocniejszemu skupieniu na branży klasycznych artykułów promocyjnych targi PSI będą zapewniać idealne warunki gwarantujące, że impreza ta będzie sukcesem dla dystrybutorów, dostawców, podmiotów zajmujących się wykończeniem oraz agencji. Wiodące Europejskie Targi Branży Artykułów Promocyjnych będą odbywać się od 8 do 10 stycznia w Düsseldorfie. Po raz pierwszy nowe targi PromoTex Expo oraz viscom zaprezentują w tym samym czasie potencjał odzieży reklamowej oraz komunikacji wizualnej. Te trzy różne imprezy będą wspólnie stanowiły kompleksowy przegląd świata reklamy i sprzedaży.
W halach o numerach od 9 do 12 wystawiane będzie wszystko, czego tylko może zapragnąć dusza reklamodawcy: od klasycznych artykułów promocyjnych, takich jak kubki, zapalniczki, długopisy itp. po bardziej wyszukane produkty. Wystawcy otworzą przed odwiedzającymi swoje całe portfolio. Na niecałe sześć miesięcy przed rozpoczęciem wydarzenia sprzedane zostało już 80 procent powierzchni wystawienniczej. Stoiska zarezerwowali już tacy kluczowi gracze na rynku jak, między innymi, midocean, Samsonite, Xindao, LEDIBERG, REFLECTS oraz Plastoria. Po przerwie na targi powraca także Prodir. Tak samo jak wielcy gracze częścią PSI są także nowe podmioty. Producent dzwonków rowerowych Klingel, dostawca zabawek dziecięcych Gollnest & Kiesel oraz wytwórca zapalniczek Clipper to tylko niektóre z „nowych twarzy” na targach.
PSI FIRST definiuje się na nowo
PSI zawsze skupiał się na nowych produktach. Po raz pierwszy PSI FIRST 2019 zaprezentuje połączony innowacyjny potencjał branży. Trzy najlepsze zgłoszenia zostaną uhonorowane nagrodą People’s Choice Award / (nagrodą publiczności). W nadchodzącej edycji zostanie wprowadzonych kilka zmian. Od teraz udział będzie mogło wziąć 25 produktów, a nie 50, jak było do tej pory. Przed imprezą PSI sprawdzi wszystkie zgłoszenia pod kątem ich innowacyjności. Odwiedzający targi będą w dalszym ciągu decydowali o wyborze najlepszych produktów. Jest jeszcze jedna rzecz, która się nie zmieni: wszystkie zgłoszenia będą musiały być utrzymane w tajemnicy do czasu rozpoczęcia imprezy. Produkty PSI FIRST będą prezentowane obok strefy PSI Members Only / (tylko dla członków PSI) w Hali 10. Jeżeli chcesz, by Twoje osiągnięcie wzięło udział w tym ekskluzywnym konkursie, po prostu zarejestruj się online przed 31 grudnia.
900 metrów kwadratowych wyłącznie dla członków
Podczas PSI 2019 członkowie będą mogli skorzystać z kilku nowych gratisów. Przykładowo po raz pierwszy na targach dystrybutorzy oraz VIPy otrzymają bezpłatny dostęp do Wi-Fi, co ułatwi im prowadzenie codziennych spraw biznesowych. Nowy bar PSI Members Only Lounge / (strefa tylko dla członków PSI) znajdujący się w Hali 10 będzie zacisznym miejscem do prowadzenia rozmów, odpoczynku, odświeżenia się, a może nawet do znalezienia nowej inspiracji. Na powierzchni około 900 metrów kwadratowych odwiedzający będą mieli pełen przegląd usług oferowanych przez wystawców. Będą oni mogli skorzystać z Wyszukiwarki Produktów PSI, Wyszukiwarki Dostawców i Dystrybutorów, różnych publikacji z informacjami i danymi branżowymi oraz otrzymają bezpośrednie wsparcie Zespołu ds. Zaopatrywania w Produkty. Tutaj zaprezentowana zostanie także budka z nowościami (Novelty Box), która na tym wydarzeniu będzie miała swój debiut. Sam bar będzie podzielony na cztery strefy tematyczne: Napoje i Przekąski, Strefa Relaksu, Kontakty i Komunikacja oraz Praca i Skupienie. Oprócz przekąsek i napojów odwiedzający znajdą tam miejsce sprzyjające relaksowi, nawiązaniu kontaktów i pracy.
Nowość: Innowacje Marketingowe
Możliwości oferowane w nowej strefie specjalnej Marketing Innovations / (innowacje marketingowe)mieszczącej się w Hali 12 są skierowane przede wszystkim do marketingowców. Strefa ta, dostępna dla odwiedzających z wszystkich trzech targów, będzie oferować uczestniczącym w PSI dystrybutorom i producentom nowe możliwości zwracania uwagi na swoje usługi. Weźmy na przykład nową Wioskę Dystrybutorów, otwartą podczas wszystkich trzech dni targów: tutaj dystrybutorzy i konsultanci PSI będą mogli nawiązać kontakty z firmami z branży i udzielać im porad na temat tego, jak wykorzystywać artykuły promocyjne w reklamie. Producenci będą mieli szansę przekonania do siebie odwiedzających poprzez prezentowanie swoich nowych produktów i bestsellerów w nowej strefie PSI Product Presentations / (prezentacje produktów PSI) mogącą pomieścić nawet do 150 produktów.
Strefa ta będzie także kierowała uwagę na tematy Punktu Sprzedaży oraz Merchandisingu i Licencjonowania. Z jednej strony strefa ta pozwoli producentom oraz dostawcom komunikacji reklamowej na zaprezentowanie innowacji i trendów w zakresie opakowań oraz demonstracji produktów, ze szczególnym naciskiem na Punkt Sprzedaży (POS) i Punkt Zainteresowania (POI). Jednak z drugiej strony będzie ona miejscem spotkań licencjodawców, licencjobiorców, agencji licencyjnych, instytutów badawczych, prawników, dystrybutorów i każdego, kto interesuje się merchandisingiem i licencjonowaniem.
Powyższą ofertę uzupełniał będzie program wykładów na nowym Forum Najlepszych Praktyk Marketingu, które poświęcone będzie wszystkiemu, co związane jest ze światem reklamy i sprzedaży.
Witamy sąsiadów! Jeden bilet, trzy targi
Członkowie PSI posiadający bilet będą mieli dostęp nie do jednego, ale trzech targów. Oprócz targów PSI z tym biletem będą mogli odwiedzić równolegle odbywające się imprezy PromoTex Expo oraz viscom. Jednakże międzynarodowe targi branży artykułów promocyjnych nadal pozostaną imprezą zamkniętą, czyli zarezerwowaną wyłącznie dla członków PSI oraz certyfikowanych dystrybutorów artykułów promocyjnych. Certyfikację można uzyskać przed imprezą lub już na miejscu. Wyjątek: Konsultanci PSI nadal będą mogli zaprosić swoich branżowych klientów w czwartek.
Najważniejszymi wydarzeniami na PromoTex Expo, Międzynarodowych Targach Promocji, Sportu i Odzieży Roboczej mieszczących się w Hali 13 będzie kilka pokazów mody dziennie z inteligentnymi i nienaruszającymi równowagi ekologicznej tekstyliami. Odwiedzających przyciąga do viscom szeroki asortyment form reklamy wizualnej oraz wykończeń tekstyliów. Strefy z zajęciami praktycznymi zamienią wizytę na targach w niezwykłe przeżycie. Inne wartościowe atrakcje w harmonogramie targów obejmują Puchar Narodów w Oklejaniu Samochodów, warsztaty Corel i Adobe a także „The Workshop”.
Dodatkowo obie imprezy będą wspólnie odgrywały rolę gospodarzy Forum 13, czyli centrum tekstyliów przyszłości, mody korporacyjnej oraz innych trendów i innowacji z branży tekstylnej. Ponadto poruszane będą tematy z zakresu komunikacji wizualnej, innowacji, reklam podświetlanych, najlepszych praktyk ze świata form reklamy wizualnej oraz innych trendów w branży.
O targach PSI
Na targach PSI, Wiodących Europejskich Targach Branży Artykułów Promocyjnych, profesjonaliści z branży artykułów promocyjnych będą mogli dokonać przeglądu branżowych trendów i innowacji. Dodatkowo specjalne wystawy i strefy pokazów mają umożliwić dogłębny wgląd między innymi w świat etykiet promocyjnych, technologii nadruku i wykończeń, wynalazków oraz innowacji. Podczas PSI 2018 925 wystawców z 37 krajów zaprezentowało swoje firmy 17342 odwiedzającym. Od 8 do 10 stycznia 2019 roku PSI będą po raz pierwszy odbywały się równolegle z targami PromoTex Expo oraz viscom. Wspólnie te trzy imprezy będą stanowiły kompleksowy przegląd świata reklamy i sprzedaży, którego nie doświadczycie nigdzie indziej w Europie.