Promocja kaszek BoboVita z klipsem Fortress Gifts dla Nutricia Polska
NUTRICIA Polska zorganizowa³a akcjê promocyjn¹ swojego produktu – kaszek.
Do zestawu dwóch kaszek BoboVita do³¹czono gad¿et – klips z wizerunkiem misia.
Za przygotowanie produktu promocyjnego odpowiada³ Fortress Gifts, specjalizuj¹cy siê m. in. w produkcji gad¿etów reklamowych na potrzeby akcji promocyjnych.
NUTRICIA przygotowa³a akcjê promocyjn¹ kaszek dla dzieci, w której do dwóch opakowañ kaszki BoboVita o smaku malinowym lub waniliowym do³¹czono prezent – klips z wizerunkiem misia.
Klips jest odpowiedzi¹ na informacje otrzymywane od Konsumentów a tak¿e kolejnym podkreleniem wa¿nej dla marki BoboVita wysokiej jakoci produktów. Dziêki praktycznemu gad¿etowi rodzic po odmierzeniu 1 porcji kaszki potrzebnej do przygotowania posi³ku mo¿e w odpowiedni sposób zamkn¹æ opakowanie. Tak zabezpieczona torebka z kaszk¹ mo¿e byæ bezpiecznie przechowywana, zawartoæ opakowania jest zabezpieczona np. przed rozsypaniem siê itp.
Zgodnie z wymogami dla tego typu produktów, klips spe³nia okrelone normy bezpieczeñstwa. Gad¿et przygotowa³ Fortress Gifts, specjalizuj¹cy siê w promocjach gad¿etowych.
Akcjê promocyjn¹ zaplanowano w okresie od listopada do grudnia br. w sklepach sieci L’eclerc, Makro Cash&Carry, Tesco, Selgros, Real, Polomarket oraz w wybranych mniejszych sklepach na terenie kraju.
informacja o Fortress Gifts:
Fortress Gifts specjalizuje siê w przygotowaniu artyku³ów promocyjnych dla kampanii gad¿etowych, dla potrzeb organizacji eventów czy gad¿etów korporacyjnych.
£¹czy trendy w produktach promocyjnych z wiedz¹, kilkunastoletnim dowiadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejêtnociami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.
Fortress Gifts dostarcza artyku³y promocyjne w pe³ni odpowiadaj¹ce potrzebom swoich Klientów. Kreatywne, nieszablonowe podejcie pozwala na indywidualne dopasowanie upominku reklamowego, koresponduj¹cego z dzia³alnoci¹ firmy i jej produktami. Fortress Gifts zapewnia równie¿ doradztwo i wsparcie w procesie tworzenia i realizacji kampanii promocyjnej.
Fortress Gifts cieszy siê zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, miêdzy innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Nutricia, Terravita, L’oreal, Maspex, Coty, Lubella czy Coca-Cola.
Dotychczasowymi hitami okaza³y siê dostarczane przez Fortress Gifts pacynki i puzzle wspieraj¹ce sprzeda¿ produktów marki BoboVita, magiczne kubki Terravita bêd¹ce upominkiem wi¹tecznym dla Klientów marki oraz bajkowe lunchboxy Rama, ciesz¹ce siê uznaniem w ca³ej Europie, czy maskotki Ma³e G³ody, towarzysz¹ce promocji sprzeda¿y serków Danio.
Wychodz¹c naprzeciw oczekiwaniom Klientów Fortress Gifts poszerzy³ swoj¹ ofertê o nowe grupy produktowe. Ma³y sprzêt AGD to pierwsza z nowych propozycji, odpowiednia dla Klientów poszukuj¹cych produktów, które wspomog¹ spontaniczne akcje sprzeda¿owe. Druga grupa to tekstylia, w których imporcie Fortress Gifts ma wieloletnie dowiadczenie. W szczególnoci ofertê stanowi¹ T-shirty, do wykorzystania jako gad¿et w akcjach promocyjnych lub jak element ubioru pracowników firmy. Nowoci¹ jest równie¿ bi¿uteria reklamowa jako atrakcyjny upominek promocyjny.
www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts
www.fortressgifts.pl/katalogi/pluszaki.htm