Presentation SHOW Piotra Tymochowicza – nie zwlekaj , weź udział w prestiżowym szkoleniu !
TRENING EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI i STEREOWANIA„GŁĘBOKOSCIĄ RELACJI“
W OPARCIU O AUTORSKIE KONCEPCJE TEORII WPŁYWU
Organizator: Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Termin: 21 maja 2013
Miejsce: Poznań, Teren Międzynarodowych Targów Poznańskich – sala niebieska, Pawilon 3, godzina 14.00
(Show odbędzie się podczas targów Euro-Reklama 2013).
OGÓLNE CELE WARSZTATU
Realizując proponowany moduł zdecydowani jesteśmy udostępnić Państwu wnioski z naszych wieloletnich badań i eksperymentów ilustrujących możliwe taktyki Teorii Wpływu (I.T).
Ma to na celu umiejętne wykorzystanie predyspozycji i indywidualnych cech naszej osobowości, eliminacji mankamentów komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz nabycie umiejętności odczytywania intencji wynikających ze spontanicznie nadawanych komunikatów. Posiadając taką zdolność, zdobywamy przewagę już w początkowej fazie procesu komunikacji zarówno w sferze zawodowej jak i prywatnej.
Elementarnym celem warsztatu jest wykreowanie w jak najkrótszym czasie określonej liczby nawyków – gotowych do zastosowania natychmiast po szkoleniu.
Reasumując:
Proponowany przez nas warsztat ma na celu podniesienie skuteczności postępowania w sytuacjach trudnych lub wymagających wysokiej stanowczości, wymagających oddziaływania podprogowego czyli skutecznego wywierania wpływu „nie wprost”.
Bez względu na obszar zastosowania – takie oddziaływanie jest celem samym w sobie, a na zwymiarowanie jego wartości nie ma skali.
Dossier prowadzącego
Piotr Tymochowicz
Twórca Teorii Wywierania Wpływu (Influence Exerting Theory) oraz nowatorskiej Koncepcji
Komunikatu Otwartego i Teorii Relacji.
Warsztaty realizuje wyłącznie w oparciu o autorskie koncepcje, które w ciągu (już) 27 lat miał
okazje praktycznie przetestować, zapewniając swoim klientom Najwyższy Poziom Skuteczności.
O unikatowości oferty świadczy choćby fakt, że większość z prezentowanych ujęć nie zostało jeszcze spisane ani udostępnione szerszym kręgom klientów. Żaden szkoleniowiec w Polsce nie posiada też praw do prezentowania przedstawionego materiału.
Zasłynął jako konsultant największych firm, przedstawicieli partii politycznych i osób prywatnych w zakresie kreowania wizerunku i prowadzenia projektów negocjacyjnych.
Był propagatorem metod strumieniowych w Polsce we współpracy z T. Buzanem. Założył pierwszą w Polsce szkołę metod kreatywnego sterowania pamięcią, wykorzystujących naturalne właściwości umysłu.
Specjalista, terapeuta – odbył praktykę w Boston University Department of Autistic People oraz Hahn-Meitner Institut.
Jego odbiegająca od akademickiej ex cathedra forma prowadzenia szkoleń zmusza uczestników do łamania utrwalonych stereotypów myślowych i behawioralnych przyzwyczajeń.
Autor wielu artykułów naukowych i publicystycznych oraz publikacji „Biblia Skuteczności” –Wydawnictwo Trans 2008.
ZAKRES TEMATYCZNY
TRENING EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI i STEREOWANIA„GŁĘBOKOSCIĄ RELACJI“
W OPARCIU O AUTORSKIE KONCEPCJE TEORII WPŁYWU
SZCZEGÓŁY PROGRAMOWE:
Etap 1 – Konstruktywne pokonywanie barier w procesie komunikacji wewnętrznej
Podstawowe zasady wzorca komunikacji jedno i dwustronnej
Warstwa emocjonalna komunikatu
emocje ukryte, podprogowe
emocje jawne
komunikaty emocjonalne
Warstwa informacyjna komunikatu
jasność komunikatu
jawność komunikatu
komunikaty normatywne
komunikaty ukryte
2. Wybrane narzędzia komunikatu otwartego i ich zastosowanie w praktyce – trening nawyków
Moduł wzajemnej relacji
Moduł zaufania
Moduł dowartościowania
Socjotechniki wpływu
Moduł utrwalania relacji
Etap 2 – Sterowanie głębokością relacji w procesie „trudnej” komunikacji
1. Właściwe budowanie relacji jako klucz do zbudowania zaufania i wairygodnoci
Kontrolowanie emocji własnych
Emocje odbiorców i umiejętność ich właściwego odczytywania
Umiejętne przechodzenie z procesu otwierania do kreowania relacji
Wykorzystanie oczekiwań i ujawnienie intencji w procesie budowania zaufania i wiarygodności
Budowanie poczucia satysfakcji i dowartościowania
Sztuka dowartościowania:
– bezposredniego
– problemowego
– w opinii
Umiejętność aktywnego słuchania i kontrolowanego umniejszania wartości własnej
3. Schematy oddziaływań na określony szczebel zawodowy odbiorcy z uwzględnieniem jego stopnia profesjonalizmu
Techniki wzbudzania sympatii
Techniki motywowania i wzbudzania potrzeb
Elementy sztuki uwodzenia (w aspekcie zawodowym)
Elementy sterowania zachowaniem
Sugerować tak by nie rozkazywać i odmawiać tak by nie ranić
Elementy asertywności sugestywnej jako sposób unikania sytuacji trudnych i radzenia sobie z konfliktem
Cennik udziału w szkoleniu:
Członek PIAP ( tylko dla uczestnika Walnego Zebrania PIAP- 1 osoba z firmy) – BEZPŁATNIE
Dodatkowe osoby z firmy Członkowskiej PIAP – 200 PLN netto/osobę
Wystawcy Euro-Reklama 2013 i Laureaci Programu Przedsiębiorstwo „Fair Play” – 500 PLN netto/osobę
Pozostali uczestnicy – 800 PLNnetto/ osobę
Wszyscy uczestnicy SHOW otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Ilość miejsc ograniczona.
Więcej informacji u organizatora :
Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Katarzyna Wojniak
Tel.791 354 426
e-mail:biuro@piap-org.pl
www.piap-org.pl
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 130 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.