Już we wrześniu ukaże się nowy katalog- European Supplier Book (ESB), który łączy w sobie zalety reklamy prasowej i podręcznej bazy danych. Pozycja jest narzędziem mającym na celu wsparcie działań eksportowych dostawców z branży reklamowej.
Katalog w formie drukowanej zostanie rozesłany do 5000 kluczowych europejskich dystrybutorów, natomiast jego elektroniczna wersja trafi do bazy 35000 firm działających w sektorze reklamy na całym kontynencie. Katalog wykorzystuje również dodatowe formy promocji mające na celu wzmocnienie wizerunku reklamodawców.
Dostawcy, którzy opublikują swoją reklamę w ESB będą również promowani na 3 edycjach targów RemaDays w Warszawie, Norymberdze i Kijowie. Wartością dla reklamodawców z pewnością jest konkurencyjna cena zamieszczenia reklamy.
Każdy z nich otrzyma również bazę kontaktów 5000 dystrybutorów i agencji, do których trafi drukowana wersja katalogu. Z kolei użytkownicy mogą się spodziewać w pełni profesjonalnego, bezpłatnego narzędzia pracy, które pozwoli im odnaleźć nowych unikatowych dostawców z całej Europy. Kompleksowość proponowanych rozwiązań sprawia, że jest to jedyne narzędzie tego typu na rynku.
Skontaktuj się wydawcą, aby uzyskac wiecej informacji o katalogu.