Po raz pierwszy w historii konkursu nagrody zostały przyznane oddzielnie przez profesjonalistów z branży reklamowej oraz zwiedzających targi. Podział został wprowadzony aby wykazać które produkty cieszyły się największym zainteresowaniem wśród poszczególnych grup głosujących.
Nagrody od profesjonalistów
Dostawcy, którzy zgłosili swoje produkty do konkursu otrzymali nagrody dzięki głosom profesjonalistów wybierającym najlepsze ich zdaniem produkty w 7 kategoriach cenowych. W każdej z nich przyznano 3 miejsca oraz 3 wyróżnienia. 10 produktów z wszystkich przedziałów cenowych weszło także do drugiego etapu konkursu.
Goście targów RemaDays Warsaw wybrali
70 najwyżej ocenianych gadżetów miało szanse zdobyć nagrody w trzech dodatkowych kategoriach.
ToDesign- to nagroda, którą przyznawano już podczas poprzednich edycjach targów. Tytuł dla najlepiej zaprojektowanego upominku trafił w tym roku do firmy IMC Group za produkt Firefighter wykonywany przez niemieckiego producenta- markę Troika.
TopFun- czyli nagroda dla najzabawniejszego upominku została przekazana firmie TooTu…Bożena Woźniak, za reklamowy dzbanuszek do mleka.
TopIdea to laur dla gadżetu najbardziej zaskakującego pod względem użyteczności. Nagroda trafiła do firmy Axpol Trading. Oferowana przez nią ładowarka słoneczna przypominająca swoim kształtem bukiet kwiatów okazała się hitem tegorocznych targów RemaDays Warsaw.
Poznaj pełna listę laureatów tegorocznej edycji konkursu.
Opinie laureatów
Konkurs Gifts of The Year towarzyszy polskiej branży reklamowej już od 6 lat. Wszystkie nagrodzone produkty cieszą się większym zainteresowaniem klientów oraz zyskują rozgłos wśród agencji reklamowych i dystrybutorów poszukujących najciekawszych upominków reklamowych.
„TOYA Gifts rozpoczęła działalność handlową tak naprawdę dopiero w maju 2012 r. – mówi Kazimierz Śniadek, Product Manager w TOYA S.A. Tym bardziej cieszy, że już na targach RemaDays 2013 zdobyła swoja pierwszą nagrodę. Wyróżnienie w konkursie Gifts of the Year 2013, w kategorii TopIdea, które otrzymał nasz produkt, klasyczny budzik w nowoczesnej formie z funkcją łatwego znakowania na tarczy, to potwierdzenie przyjętej przez nas strategii wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów z atrakcyjnym designem oraz zachowujących niskie ceny. Jesteśmy zadowoleni, że już po kilku miesiącach obecności na rynku społeczność branżowa doceniła naszą pracę. Mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli szansę wprowadzić na rynek więcej ciekawych produktów, które dostarczą agencjom reklamowym nowych pomysłów promocyjnych.”
Uczestnicy doceniają również pozytywne zmiany w formule i zasadach konkursu.
>
Kolejna edycja konkursu Gifts of The Year odbędzie się w przyszłym roku podczas jubileuszowych – 10 targów RemaDays Warsaw 2014. W majowym numerze magazynu Gifts Journal czytelnicy będą mogli zapoznać się ze specjalnym dodatkiem zawierającym prezentacje wszystkich produktów nagrodzonych w konkursie Gifts of The Year.