Czy winne są też agencje, które nie odmawiają udziału w wątpliwych przetargach?
Grupa ludzi pracujących w branży reklamowej założyła anonimowy projekt pod nazwą „Wyciśnięta cytryna”, w ramach którego powstaje lista reklamodawców dopuszczających się w różnym stopniu nadużyć przy przetargach reklamowych. Znalazły się na niej m.in. Alior Bank, Bank Pekao SA, PKO BP, Orlen, Lorenz i kilka innych. – Inicjatywa zgłaszania firm, które w rozumieniu pomysłodawców, naciągają i wykorzystują agencje, a następnie publicznego ich napiętnowania jest z góry skazana na porażkę – ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jeden z menedżerów agencji reklamowej. Inny dodaje: – Z pewnością pomogłoby gdybyśmy odmawiali udziału w wątpliwych przetargach. Do tego potrzeba odwagi, która nam się kurczy jak przychodzi, co do czego.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/…/czarna-lista-patologie…
Źródło: Wirtualnemedia.pl