Porozumienie pomiędzy RemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen
Firma GJC Inter Media, organizująca m.in. targi branży upominków reklamowych RemaDays Europe będzie współorganizatorem GiveADays, targów wschodzących w skład największej imprezy branżowej Expo 4.0, związanej z wizualną i niewerbalną komunikacją w Niemczech. Dzięki porozumieniu dotychczasowi wystawcy RemaDays Europe w ramach targów GiveADays będą mieli możliwość na zwiększenie swoich kontaktów handlowych.
W dniu 6 sierpnia br. firma GJC Inter Media zawarła porozumienie z niemieckim konsorcjum GMK & WNP Fachmessen w sprawie współorganizacji targów branży upominków reklamowych GiveADays. W ten sposób targi RemaDays Europe, cieszące się stałym zainteresowaniem, zostaną zastąpione przez imprezę GiveADays. Nowe targi będą odbywać się w ramach cyklu targów Expo 4.0, w ten sposób targi współorganizowane przez GJC Inter Media staną się jednym z najważniejszych miejsc targowych w Europie. Niemiecki kontrahent zobowiązał się do dystrybucji na terenie Niemczech, Austrii i Szwajcarii, natomiast aktywność GJC Inter Media, będzie koncentrowała się pozostałym obszarze Europy.
„Cieszymy się z faktu, że GJC Inter Media połączyła się z GiveADays, a tym samym z silnym zespołem EXPO 4.0“, stwierdził Roland Gruber, prezes GMK & WNP Fachmessen. Targi RemaDays Europe, które przyciągały ok. 200 wystawców mocno wzmocnią rangę GiveADays. Jak podkreśla prezes GJC Inter Media, Sławomir Giefing: „porozumienie ma umożliwić naszym dotychczasowym wystawcom na dotarcie do większej liczby klientów. W zespołowym projekcie GiveADays z EXPO 4.0 widzimy ogromny potencjał dla dalszego rozwoju rynku artykułów reklamowych, a dzięki tej współpracy zamierzamy zainwestować nasz know-how w odpowiednie miejsca, tak by realizować nasze dalsze cele”.
Silny zespół
Targi GiveADays będą odbywały się w ramach cyklu EXPO 4.0 co dwa lata. Uzupełnią tym samym istniejące od wielu lat targi TV TecStyle Visions (tekstylia i uszlachetnianie tekstyliów), a także targi wetec (technika reklam, druk cyfrowy i reklamy świetlne), które odbędą się po raz drugi w 2014 roku i targi DS TEC (cyfrowe systemy reklam i informacji). Wstęp na wszystkie targi EXPO 4.0 jest bezpłatny i niezależny od członkostwa w organizacjach, a także dozwolony tylko dla osób związanych z branżą.
EXPO 4.0 od początku z sukcesem
Targi EXPO 4.0 miały swoją premierę w lutym 2012 r. w Stuttgarcie i na samym początku odniosły ogromny sukces: „Z ponad 400 wystawcami i około 14 000 odwiedzającymi tragi EXPO 4.0 znalazły się w zeszłym roku na pierwszym miejscu wydarzeń związanych z wizualną i niewerbalną komunikacją w Niemczech”, mówi prezes GMK & WNP Fachmessen. Przyszłe targi mają skupić ok. 500 wystawców i 15 000 odwiedzających.
Dalsze informacje na temat EXPO 4.0 i GiveADays
Osoba kontaktowa dla prasy w Niemczech, Szwajcarii i Austrii
Roland Gruber Wolfgang Plonner
Tel: +49(0)6071 3941-20 Tel: +49(0)8178 86786-15
gruber@giveadays.complonner@giveadays.com
Osoby kontaktowe dla prasy w Polsce:
Iwona Skrzypczak
Tel: +48(0)61 67 40 117
Magdalena Konieczna-Marciniak
Tel: +48(0)61 67 40 129
Justyna Lisek
Tel: +48(0)61 67 40 131
Osoba kontaktowa dla prasy francuskiej i włoskiej:
Paulina Ucińska
Tel: +48(0)61 67 40 145
Osoba kontaktowa dla prasy rosyjskiej:
Tatiana Bursiewicz
Tel: +48(0)61 67 40 116
Osoba kontaktowa dla prasy angielskiej i hiszpańskiej:
Anna Gąsiorowska
Tel: +48(0)61 67 40 156
Justyna Lisek
Tel: +48(0)61 67 40 131
Zespół
GJC Inter Media