Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Polski Car Wrapping ma nowego mistrza!

21.02.2019

 

Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu. Jednego możemy być pewni – wszyscy znakomicie się bawili!

 

Przez trzy dni aż czterech zawodników walczyło o zwycięstwo w 9th Polish Car&Wrap Championship. Trzydniowe zawody pełne były emocji i trudnych wyzwań. Zawodnicy musieli wykazać się nie tylko sporą dozą kreatywności, ale przede wszystkim dokładnością, szybkością i specjalistyczną wiedzą. Jury (w składzie: Elżbieta Janiak z Avery Dennison, Piotr Lewalski z Applico.pl, Waldemar Ściesiński z Plastics Group oraz Izabela E. Seidl – Kwiatkowska z Visual Communication) w trakcie każdej z konkurencji obserwowało dokonania zawodników, a następnie oceniło efekty ich pracy. Ich uwadze nie uszły nawet najmniejsze potknięcia i błędy, jednocześnie doceniając dobrze wykonaną pracę. W efekcie udało się wyłonić najlepszego z najlepszych – Mistrza Polski w Car Wrappingu.

Zwycięzcą dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship okazał się Andrzej Serwin
z Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Drugą lokatę zajął Bartosz Wawrzyniak reprezentujący It’s Wrap, natomiast na trzecim stopniu podium uplasował się Przemysław Bochniacki
z Color Cars .Czwarte miejsce zdobył natomiast Bogumił Żabiński z firmy BlackGlass.

Zawodnicy walczyli zarówno o prestiżowy tytuł Mistrza, ale też o nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie od firmy Avery Dennison, których dystrybutorem jest Plastics Group, opalarki firmy Steinel, kolportowane w Polsce przez firmę LŁ (Lange Łukaszuk) oraz środki odtłuszczające Wrapper Cleaner od firmy Folia Samochodowa.pl a także roczną prenumeratę czasopisma Visual Communication oraz vouchery na kolejne zakupy folii od Plastics Group. Zwycięzca dodatkowo wrócił do domu
z pucharem oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych, a także szkoleniem dla aplikatorów i kompletem narzędzi od Avery Dennison.

Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział
w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności
i poszerzeniem sieci kontaktów branżowych, lecz również wzbogadzającym doświadczeniem. Najlepszym dowodem na sukces wydarzenia były tłumy gości, którzy odwiedzili nasze stanowisko na Targach RemaDays.

 

Projekt wsparło wiele firm – w tym jako Partnerzy Platynowi HP i Efi a Partnerzy Złoci Avery Dennison i Plastics Group. Dziękujemy też pozostałym partnerom, czyli Mercedes–Benz Duda-Cars, Smart Center Duda-Cars, LŁ (Lange Łukaszuk), FolieSamochodowe.pl, Tegoroczne zawody zorganizowali European Media Group oraz Targi RemaDays.

 

Zdjęcia:

  1. Uwadze Jury nie uszły nawet najmniejsze błędy

  2. Tegoroczni uczestnicy Polish Car&Wrap Chapionship

  3. Licznie zgromadzeni goście obserwowali zmagania

  4. Ekipa Polish Car& Wrap Championship

  5. Czterech zawodników walczyło o zwycięstwo

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z organizatorem:

European Media Group Sp. z o.o.

Joanna Zjawin 668 821 008 e-mail: joanna@printernet.pl