OneDay Roadshow Europe wita Budapeszt!
Punktualnie o godzinie 10.00 w Budapeszcie rozpoczê³a siê pierwsza edycja OneDay Roadshow Europe. Cykl jednodniowych imprez wystawienniczych to najnowszy projekt organizatorów najwiêkszych w Europie rodkowej targów bran¿owych – RemaDays. Pozytywny oddwiêk i spore zainteresowanie t¹ form¹ prezentacji w bran¿y reklamowej sprawi³o, ¿e OneDay Roadshow w tym roku wyszed³ poza granice Polski. W gocinnych progach hotelu Danubius Hotel Flamenco pojawi³o siê niemal trzydziestu wystawców z kilku krajów europejskich oraz 62 zwiedzaj¹cych. Ju¿ pierwszy dzieñ OneDay Roadshow Europe w stolicy Wêgier, wywo³a³ du¿e zainteresowanie wród specjalistów bran¿y.
Witaj Bratys³awo!
162 kilometry – taki dystans dzieli Budapeszt i Bratys³awê. Stolica S³owacji jest drugim miejscem w jakim spotkali siê specjalici bran¿y reklamowej podczas inauguracyjnego OneDay Roadshow Europe 2015. Tym razem w hotelu Radisson Blu swoje oferty zaprezentowa³o trzydziestu trzech wystawców. Spora grupa firm chc¹cych o¿ywiæ wspó³pracê biznesow¹ w tej czêci Europy, by³a obecna na wszystkich etapach czterodniowej imprezy wystawienniczej. Spotkanie w Bratys³awie by³o doskona³¹ okazj¹ do przedstawienia swojej oferty i co najwa¿niejsze nawi¹zania bezporednich kontaktów handlowych. Roadshow w stolicy S³owacji by³ te¿ okazj¹ do zapoznania siê z propozycjami tamtejszych firm, a tym samym poszerzeniu wzajemnej wspó³pracy.
OneDay Roadshow Europe zawita³ do Wiednia.
Wyjazd do stolicy Austrii jest zawsze sporym prze¿yciem, bo te¿ Wiedeñ nie od dzi uwa¿any jest za jedno z najpiêkniejszych europejskich miast. W hotelu Arcotel Wimberger spotkali siê producenci, dystrybutorzy i przedstawiciele agencji reklamowych. Spora przestrzeñ wystawiennicza i doskona³e warunki sprawi³y, ¿e liczba firm prezentuj¹cych swoj¹ ofertê osi¹gnê³a niemal „czterdziestkê”. OneDay Roadshow Europe w Wiedniu wywo³a³ du¿e zainteresowanie, co zgodnie potwierdzali wszyscy uczestnicy imprezy. Skoro tak, to mo¿na byæ pewnym, ¿e spotkanie w stolicy Austrii zaowocuje nawi¹zaniem wielu ciekawych i korzystnych kontaktów biznesowych.
Praga na dobre zakoñczenie.
Sala hotelu Diplomat w Pradze by³a ostatnim miejscem w którym pojawili siê specjalici z bran¿y reklamowej podczas pierwszej edycji OneDay Roadshow Europe. Podobnie jak w stolicy S³owacji tak i w najwiêkszym miecie Republiki Czeskiej swoj¹ ofertê przedstawi³o ponad trzydziestu wystawców. Nie zawiedli tak¿e zwiedzaj¹cy, dla których prezentacja najciekawszych osi¹gniêæ w bran¿y by³a spor¹ nowoci¹. Wyjcie z ofert¹ bezporednio do klienta, okaza³o siê najlepszym sposobem do nawi¹zania wzajemnej wspó³pracy. Dla wystawców otworzy³a siê mo¿liwoæ szerszego uczestnictwa w ci¹gle rozwijaj¹cym siê i ch³onnym rynku reklamowym w Czechach.
Do zobaczenia za rok.
Stolica Czech Praga by³a ostatnim przystankiem na trasie inauguracyjnej edycji OneDay Roadshow Europe. Wczeniej specjalici z bran¿y odwiedzili trzy inne europejskie stolice – Budapeszt, Bratys³awê i Wiedeñ. Zainteresowanie jakie towarzyszy³o cyklowi potwierdzi³o, ¿e organizacja tego typu przedsiêwziêæ jest niezwykle potrzebna. Rzadko bowiem zdarza siê, by wystawcy mieli okazjê do przedstawienia swojej oferty ewentualnym kontrahentom na miejscu.
Podobnie, jak maj¹ca ju¿ dwuletni¹ tradycjê, polska edycja OneDay Roadshow, tak i spotkania w europejskich stolicach okaza³y siê sukcesem. OneDay Roadshow Europe podczas czterech dni w czterech europejskich miastach odwiedzi³o 350 przedstawicieli firm z bran¿y. Pozostaje ju¿ tylko zaprosiæ na kolejn¹ edycjê OneDay Roadshow Europe w 2016 roku.