Badanie 1: Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe
W obliczu coraz większej konkurencji na rynku, efektywne strategie marketingowe są kluczem do sukcesu każdej firmy. Artykuły promocyjne odgrywają tu ważną rolę, ale jakie są ich rzeczywiste korzyści i wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jak marketerzy planują kampanie i czego szukają? Szukamy odpowiedzi na te pytania w naszym pierwszym badaniu, skierowanym jest do szeroko pojętej grupy
Weź udział w badaniu by uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:
Badanie 2: Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023
Branża artykułów promocyjnych jest dynamiczna, a zmiany gospodarcze mają wpływ na jej funkcjonowanie. Nasze drugie badanie koncentruje się na analizie, jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych. Badanie skierowane jest do uczestników rynku reklamowego BTL.
Weź udział w badaniu by uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:
Jak wziąć udział:
Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę www.piap-org.pl i wypełnić krótkie ankiety.
„Wasze opinie i doświadczenia są dla nas niezmiernie ważne i pomogą w stworzeniu przystępnych rozwiązań i komunikacji dla branży i odbiorców branży. Czas, abyśmy szerzej dzielili się swoją wiedzą i pokazywali, w jaki sposób wykorzystać potencjał artykułu promocyjnego w różnorodnych działaniach marketingowych.” – mówi Magdalena Humeńczuk, Członkini Zarządu PIAP.
Terminy:
Badania są dostępne do 30 września 2023 roku, więc nie zwlekaj z udziałem! Wyniki obu badań zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej i przekazane mediom oraz branżowym ekspertom.
„Zapraszamy do współtworzenia przyszłości branży artykułów promocyjnych i do zgłębiania ich roli w strategiach marketingowych. Wasza wiedza i opinie są nieocenione.” – Paweł Wielkopolan, Dyrektor biura zarządu PIAP