Nasza organizacja zrobiła następny krok w drodze do reprezentowania interesów branży reklamowej na bardzo szerokim forum gospodarczym. Członkowstwo w KIG niejako gwarantuje nam, że nasze działania będą miały miał zdecydowany większy odbiór niż dotychczas i że Polska Izba Artykułów Promocyjnych zyska lepsze wsparcie podejmowanych inicjatyw – mówi Zbigniew Grzeszczuk Członek Zarządu PIAP.
Krajowa Izba Gospodarcza jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce. Powstała w 1990 roku. Reprezentuje największą liczbę przedsiębiorców, łącząc ponad 150 organizacji biznesowych. Krajowa Izba Gospodarcza promuje społeczną wrażliwość biznesu. Szkolenia i konferencje organizowane przez KIG pomagają przedsiębiorcom wdrażać etyczne standardy. Najwrażliwsze społecznie firmy są nagradzane w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 130 Członków.