Joanna Kąkol, COLIAN
Colian prężnie działa na rynku już ponad 30 lat – według Pani najważniejszy czynnik sukcesu to…
Colian od lat dostarcza na rynek wysokiej jakości produkty spożywcze. W portfolio skupia m.in. takie marki jak Goplana, Grześki, Jeżyki, Solidarność, Appetita i Oranżada Hellena. Sukces zawdzięcza pracownikom, którzy z pasją realizują wyznaczone cele. Strategia rozwoju Colian zakłada mocną aktywność za granicą z atrakcyjnym portfolio będącym odzwierciedleniem wyrobów znanych polskim konsumentom. Grześki w tej ofercie znane są jako Alibi, Familijne jako Family’s, a Śliwka Nałęczowska – SLIWKA Plum in Chocolate.
Jak wyglądał panel dla przedsiębiorców, który odbył się u Państwa w kwietniu br.?
Panel odbył się w siedzibie Colian w dniu 11 kwietnia br. i został zrealizowany w ramach projektu „Czas zawodowców dla Wielkopolski” na podstawie umowy z Politechniką Poznańską. W trakcie wydarzenia poruszyliśmy ważny temat: „Jak można skutecznie zrekrutować i utrzymać pracownika w firmie”. Oprócz dyskusji odbyły się warsztaty dotyczące doświadczeń praktyków HR z okolicznych przedsiębiorstw. Spotkanie zakończyło się zwiedzaniem magazynu wysokiego składowania w Opatówku.
Czy jeszcze jakieś wydarzenia planują Państwo w tym roku?
Harmonogram działań zakłada szereg interesujących spotkań w obszarze HR.
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ https://giftsjournal.pl/wp-content/uploads/2024/06/GJP81-web.pdf